kittymjau

Direktlänk till inlägg 30 maj 2014

ångest.

Av kittymjau - 30 maj 2014 09:51

Har fått ångestattacker oftare den senste veckan...

Jag hade sagt att jag skulle plugga igår men det slutade med att jag gjorde ingeting och tog det lite lugnt... Det var längesen jag hade haft en sån dag.

Jag funderar på att åka och hälsa på min mormor och morfar idag :) Där har jag pluggro :)

Varje gång när jag bestämmer mig för att plugga så glömmer jag bort att äta på hela dan för jag fokuserar bara på att plugga... Men om jag är hos mormor och morfar är det absolut ingen risk för det :P


Iaf... Tillbaka till ämnet. #Ångest.

För er som inte vet var ångest er så kan jag förklara hur jag känner... Jag känner ett tryck över bröstet som känns som jag ska kunna knuffa bort men det går inte för det är ju inget där...

Det känns som man inte får luft och istället för att lugna ner sig så får man panik och ens puls dunkar i 200...

Om ni har läst min blogg innan så har jag funderat på att börja på Atarax men jag vill inte. Jag är rädd för att min dos behöver höjas för det kan ju bli så att ens kropp vänjer sig vid medicinen och till slut hjälper inte alls...

Jag skulle vilja få på papper att jag lider av ångest så lärarna förstår... Ibland känns det som att de bara är de som har ett läkarintyg som lärarna bryr sig om och de litar inte på vad man säger.


Om ni har något tips (inte mediciner då) så snälla berätta <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kittymjau - 29 augusti 2015 13:29

Att vara olyckligt kär är en jobbig men en härlig känsla på samma gång. Jag har insett att jag måste prata med F för eller senare om mina känslor men som ni kaaanske förstår så väljer jag senare.   Han gillar denna andra tjejen vid namn Jessica...

Av kittymjau - 24 augusti 2015 18:45

Jag har skrivit om killen F innan. Den roligaste, snyggaste och fantastigaste människan jag känner.   Saker ni behöver veta. 1. Hans kompisar sa till mig atthan var intresserad. 2. Vi kysser varandra på en fest. Jag blev intresserad eller jaa...

Av kittymjau - 2 juli 2015 02:02

Var på en festival med några killkompisar... Jag var ensam tjej... Det följde iaf med 2 killar jag inte kände sen innan... En av dessa killar var bara med en av dagarna och vi snackade inte så mycket. Han andra snackade jag med men han var liiite s...

Av kittymjau - 27 maj 2015 21:05

Festen: En novell av Kitty   Det var ännu en lördag.. Jag kollade mig i spegeln och satte på mig mascaran och drog handen genom mitt långa, vågiga bruna hår. Jag hade på mig min vita klänning som satt tight på min smala kropp. Jag hörde en bil ...

Av kittymjau - 24 maj 2015 12:26

Till alla nyblivna föräldrar som har Facebook! Lägg INTE ut bilder på er unge. Det räcker med en bild men att varje dag är bara irriterande. Jag förstår att ni är stolta och vill visa upp ert lilla mirakel men inte varje dag. Sen vil jag också att ...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards