kittymjau

Alla inlägg under december 2013

Av kittymjau - 17 december 2013 12:49

Vad händer??? Mina kompisar dissar mig, min mamma är dum i huvet, min tandställning gör jävligt ont!
Jag har precis spänt tandställningen och jag tror jag kommer dö!!!
Just nu känns det som att jag bara vill gå och köpa en flaska sprit och bara bli as packad och glömma ALLT!!!
Min kompis "Sopfia" har varit tillsammans med sin kille i snart 6 månader... Dom träffade i sommars och hon började dissa oss...
Min andra kompis "Ida" har skaffat pojkvän nu och hon har börjat dissa oss!
Sofia säger att det inte alls är samma sak jömför med vad hon gjorde i sommras! Men både jag och min andra kompis Alexandra har sett hur båda better sig och det är lika illa!
Men Sopia VÄGRAR att ge sig!!!
Jag mår inte heller bra av att dom hela tiden snackar skit om varandra! Så en del av mig funderar på att sluta vara kompis med dom!

Av kittymjau - 3 december 2013 13:17

Min pappa... Han har kallat mig idiot, ungjävel, att jag är dum i huvet... han har också sagt att han älskar min syster mer än mig... Alla dessa gånger har han varit full... Han har till och med sagt till mig att jag kan dra åt helvete! Han sa det till mig för en vecka sen...

Alla säger att jag ska inte ta åt mig men dom vet inte hur det kämms! Att höra av sin egen pappa att man ska dra åt helvete sårar en så sjukt mycket... Det gör ont så mycket det sårar!

Alla säger tänk inte på det! Tänk på något annat!... TROR NI INTE JAG HADE GJORT DET OM JAG HADE KUNNAT!...

Blir så arg på människor som tror jag har det så lätt bland annat min mamma är sån! Jag vet om att min pappa var full och ha  inte vet var han gör men man blir fortfarande sårad!

Jag får oftast frågan "Varför har du fortfarande kontakt med din pappa efter allt han har sagt till dig!?"... Saken är den att jag älskar min pappa... Jag älskar inte den fullgubben som liknar min pappa utan min riktiga pappa som är nykter och rolig och glad!


Jag älskar och kommer alltid att älska min pappa! Men bara min nyktra pappa!


Nu ska jag plugga så vi hörs!

Av kittymjau - 3 december 2013 12:40

Oftast när jag skriver hatar på blogen menar jag oftast ogillar så länge jag inte skriver om skolan för då är det hat jag pratar om...

Idag är jag sjuk och mamma lämnade som vanlig hunden i hundburen... Hundburen är typ 2x1m stor... Han är en rottweiler och är kring ett halv år gammal... Han är rätt så stor och om jag får säga min åsikt så ser jag det som djurplågeri att lämna honom i den lilla buren från att min syster går till skolan klockan 08:00 till hon kommer hem ca 15:40 och kan släppa ut honom och låta honom få kissa..

Enligt svenska kennelklubben finns det en svensk lag som säger att en vuxen tränad hund får som max vara själv i 5 timmar! --> http://www.skk.se/hundagande/tips-och-rad/skotsel/ensam-hemma/

Mammas hund är inte vuxen och absolut inte tränad! Han kommer inte när man kallar och lyssnar för det mesta inte!

När jag hade hund innan kallade min mamma mig för djurplågare när jag lämnade min hund på mitt rum så länge som hon gör nu... Mitt rum är iaf större än 1x2m och min hund lyssnade! Bara för att jag "inte tog hand om" min hund så var jag TVUNGEN till att ge bort honom till en slälting...

Mamma gör exakt likadant mot sin hund som jag gjorde mot min bara det att hon är värre!


Det värsta är att mina mamma har skaffat en lina som går på ström och om han har halsbandet på sig och korsar den linan så får han ingen stöt utan mer som en vibration och jag tycker att det är djurplågeri på hög nivå! Jag ringde mamma PRECIS och sa det här och hon bara "lägg dig inte hur jag tar hand om min hund"! Fy FAN vad arg jag blev när hon sa så!!! Så jag bara skrek i luren "Du la dig i HELA TIDEN om hur jag tog hand om min hund då får jag fan kommentera hur du tar hand om din!"...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards