kittymjau

Direktlänk till inlägg 13 maj 2015

Kär och galen... VILL OCKSÅ HÖRA ER HISTORIA

Av kittymjau - 13 maj 2015 18:47

Då sitter man i denna situationen... Lyssnar på Cleo, kär och galen och Taylor Swift låtar...

Jag har blivit kär i en kille... Vi kallar honom F.


Tänkte skriva världens längsta inlägg om hur detta hände. I mars så fyllde en av mina kompisar år. Han fyllde 18 och vi firade honom med att dricka hemma hos honom och äta gott.

När jag dricker blir jag extremt klängig och jag klängde på F... Många tog det som att jag flörtade med honom men jag brukar seriöst klänga på folk när jag dricker... förklara detta sen för alla men det trodde antagligen inte på mig..


Efter denna festen så hade F fest hemma hos sig... Det var vi som bukade umgås (typ kring 10 pers) men också F's kompisar som var 98:or (ett år yngre än oss) -.-' töntiga jävlar!

Men iaf så viste jag att en tjej F gillade var bjuden men jag var inte inresserad av F då så jag brydde mig inte... Men hon kom inte så det blev inget...

Men sen så var det så att Jag låg bredvid en annan kille och flörtade lite... han är ganska rolig och så och EXTREMT söt men då kommer F och lägger sig mellan oss och lägger armen om mig... WTF!

Jag tar det som ett skämt men tyckte det var lite gulligt...

Men sen hände inte så mycket på den festen mer än det...


Sen var det min tur att ha "fest"... Vi blev totalt typ 15 pers... Mamma och min låtsaspappa var bortresta...

Jag bröt mot alla regler jag kunde bryta mot...

1. Bli inte för full.

2. Lämna inte huset.

3. Personer du inte känner får inte komma.

4. Ingen får vara ute vid poolen.

5. Ingen får sova i soffan.


Ja jag bröt mot ALLA.... Fuck...

Men iaf... Jag blev full och vi satt och körde sanning eller konka. Jag sa till min kompis M att jag ville kyssa F... INGEN ANING VARFÖR!? Hon bara ok (hon var fullast av alla). Hon frågade mig.. jag sa konka.. och jag kysste F...

Efter det så drack vi ännu mer men F tåler mest av alla så han var inte alls berusad :O

Vi satt i soffan och det slutade med att vi kysstes... Dagen efter så var det liite awkward... Vi snackade inte om kyssen utan flörten fortsatte.. vi snapchata och skicka på FB...

Han gav mig komplimanger för min kropp och mitt useende och jag började bli lite förälskad...


Sen på en fest med min tjejkompis C så blev jag ASPACKAD! Jag blev så jäkla full... Slutade med att F fick reda på att jag gillade honom och jag minns typ inget...

Han skickade till mig vi måste prata... Det var jobbigt....


Vi träffades i skolan och han sa INGET! Då tänkte jag bara nähe då struntar vi väl i det... Men han skickade sen att vi skulle prata men han hade allt med körkortet och skolan med mera...

Det var en onsdag så bestämde vi att vi skulle prata på måndagen... då skrev han "Jag har väldigt svårt att veta vad jag vill ibland." men på torsdagen träffas vi på tåget och jag sa vi kan väl bara prata nu!

Då säger han "jag har hört att du gillar mig", "Ja, jag är intresserad svarade jag".

Sen iaf så säger han "jag tror inte det hade fungerat"... Ville bara säga "VA? Har du provat eller?!?!?!"

Men jag sa "Jag förstår vad du menar. Det är lugnt.". Så jag försökte lägga F bakom mig...


Allt detta hände mellan början på mars tills slutet på april eller början på maj...


I lördags hade F en fest 6 killar och 3 tjejer skulle det bli... Det slutade med 6 killar och JAG... Tjejen som F gillar var tydligen sjuk... Jag drack lite för mycket igen... -.-' när ska jag lära mig...

Jag flörtade iaf igen med killen som jag satt i soffan med på F's förra fest... Men vi kollade iaf på skräckfilm och sen satt jag på en stol och snackade med de andra killarna... F sätter sig i mitt knä och jag vet att han gillar smärta...

Jag blir "rädd" av filmen och river han med mina långa naglar och det som är liiite awkward är att han får typ stånd.... fick en bild dagen efter på hans rygg och den var typ helt riven... tycker det är liiite kul! Och där började jag inse att varken jag är över F och visevärse...


Jag fick reda på sen att han skulle sattsa allt på tjejen som inte dök upp på hans fest... Pratade med F's typ bästavän här-om-dan...

Det visade sig nu att F hade suttit och typ funderat på vilken tjej han gillade mest då innan han prata med mig... mig eller hon andra tjejen... Sen berättade hans kompis att det var HAN som hade sagt till F att han inte kan hålla på med 2 tjejer samtidigt och det var också en anledning till att han dissa mig...

Jag insåg när jag pratde med F's kompis A så har jag fortfarande känslor för F.. FUCK MY LIFE! Är så irriterad! vill inte ha dessa känslor men samtidigt är det jävligt mysigt... men varje gång när F nämner den andra tjejen blir jag så avundsjuk... Men det enda jag vill är att F ska vara glad... Om han inte är lycklig med mig så ska han vara med den andra tjejen...

Jag uppmuntrar honom att gå efter henne och såklart är det jobbig men jag gillar honom så mycket att jag kan vara utan honom bara för han ska vara lycklig...

Jobbigt som fan men jag gillar att se honom glad...


Detta var min sorgliga historia! vill GÄRNA höra era lyckliga, sorgliga, hemska, komiska kärleksförhållanden... ^_^ skriv ett eget blogginlägg och länka mig det i en kommentar!

Ha det gött! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kittymjau - 29 augusti 2015 13:29

Att vara olyckligt kär är en jobbig men en härlig känsla på samma gång. Jag har insett att jag måste prata med F för eller senare om mina känslor men som ni kaaanske förstår så väljer jag senare.   Han gillar denna andra tjejen vid namn Jessica...

Av kittymjau - 24 augusti 2015 18:45

Jag har skrivit om killen F innan. Den roligaste, snyggaste och fantastigaste människan jag känner.   Saker ni behöver veta. 1. Hans kompisar sa till mig atthan var intresserad. 2. Vi kysser varandra på en fest. Jag blev intresserad eller jaa...

Av kittymjau - 2 juli 2015 02:02

Var på en festival med några killkompisar... Jag var ensam tjej... Det följde iaf med 2 killar jag inte kände sen innan... En av dessa killar var bara med en av dagarna och vi snackade inte så mycket. Han andra snackade jag med men han var liiite s...

Av kittymjau - 27 maj 2015 21:05

Festen: En novell av Kitty   Det var ännu en lördag.. Jag kollade mig i spegeln och satte på mig mascaran och drog handen genom mitt långa, vågiga bruna hår. Jag hade på mig min vita klänning som satt tight på min smala kropp. Jag hörde en bil ...

Av kittymjau - 24 maj 2015 12:26

Till alla nyblivna föräldrar som har Facebook! Lägg INTE ut bilder på er unge. Det räcker med en bild men att varje dag är bara irriterande. Jag förstår att ni är stolta och vill visa upp ert lilla mirakel men inte varje dag. Sen vil jag också att ...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards