kittymjau

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av kittymjau - 24 maj 2015 12:26

Till alla nyblivna föräldrar som har Facebook! Lägg INTE ut bilder på er unge.

Det räcker med en bild men att varje dag är bara irriterande. Jag förstår att ni är stolta och vill visa upp ert lilla mirakel men inte varje dag. Sen vil jag också att i tänker på cad ni lägger upp.

Hur skulle ni själva känt er om era barnbilder var ute på hela nätet? Jag skulle bli galen på min mamma om alla kunde se mina barnbilder.

Tänk efter en extra gång innan ni lägger upp en bild på ert barn. För han/hon kommer också bli tonåring och tycka att det är galet pinsamt att alla kan se bilder på när han/hon springer runt i blöja.

Visst en bild på ungen när den fötts, tar sina första steg, fyller år osv tycker jag personligen är helt ok men att VARJE DAG lägga upp en bild och skriva "mitt lilla mirakel" är bara irriterande och ointressant..


Tack för att du läste så höres vi *drops mic and walks away*

:*

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards