kittymjau

Alla inlägg under november 2013

Av kittymjau - 29 november 2013 09:00

Då har man tryckt ner sig själv IGEN!!!
Fml! Livet känns så fucking meningslöst! Hatar min pappa som får mig att må såhär!
Min pappas drickande har gått mig på nerverna!!!
Alla säger "du ska inte lida för något han gör!"... Jag är fullt medveten om det men för helvete ni inser inte hur jobbigt det är att se ens förälder hålla på att supa ihjäl sig!!!
Säg inte till någon "jag förstår hur det känns" när ni inte har en aning om hur det känns! Så bara håll käften!

Av kittymjau - 26 november 2013 18:09

Helvete! Hatar min låtsaspappa så jäkla mycket!!!
Ni kommer aldrig förstå hur stort hat jag har för honom!!!

Han och min riktiga pappa är anledningar till varför jag vill ta livet av mig! Imorgon ska jag till min psykolog och jag ska be om antidepressiva tabbletter eller iaf något som kan hjälpa mig!
Jag orkar inte leva mer! Trodde jag var på bättringsvägen och jag skulle kunna leva ett normalt liv men NEJ! Jag orkar inte! Mamma förstår inte!!!

Har ingen som lyssnar på mig! Har ingen som älskar mig och ingen som tycker om mig! Funderar på att åka till min kompis men vågar inte ringa! Vill bara skrämma livet ur min mamma så hon tror att jag är borta! Jag tror inte på att hon älskar mig!!!
Vill bara dö! Men vågar inte! Jag är så jäkla rädd för döden!!! Men allas liv skulle vara så mycket lättare!!!

:O

Av kittymjau - 22 november 2013 15:25

Det bästa med att åka buss är SÅKLART alla snygga killar!
Man kan ju inte bara låtabli att glo ;)

Idag så började jag 09:30 och slutade 10:15 ;) tihi! Så jag åkte och besökte min gamla skola :) träffade min gamla mattelärare och vi snackade om framtiden och sånt :P

Jag var och åt på McDonalds och nu är jag på väg hem :P

Min låtsaspappa köpte ett gymkort till mig idag...
Bråket börjar lägga sig men jag blir så sur när min mamma och låtsaspappa säger att jag argumenterar för mycket! Jag gråter typ helatiden fast jag säger till mamma och J att jag inte vet varför... Och det är sant till en viss del...

På onsdag ska jag träffa min nya psykolog för fösta gången... Nervös...

Av kittymjau - 18 november 2013 22:17

Killar och tjejer känner olika sorters press i dagens samhälle!


Tjejer har alltid en press på sitt utseende. Tjejer får inte klä sig för slampigt och dom ska inte häller täcka för mycket. Alla tjejer blir nångång kallad fjortis och tjejer kallar nångång någon för fjortis!

Killar har också en press på utseende fast den är (enligt mig) större hos tjejer för alla dömmer dom! bröst, rumpa, sminkning, färger på kläder. Det killar ororar sig för är "ser detta bögigt ut?!"...


Bli av med oskulden... om en tjej är oskuld länge är det något "fint" och om hon förlorar den vid 15-16 års ålder är hon en slampa!

Om en killen förlorar den vid 15-16 års ålder så får han högre status och populär osv...


Hatar att det är son skilland på tjejer och killar men samtidigt är jag väldigt glad att vara tjej så jag inte har den här pressen på att bli av med oskulden :)

Av kittymjau - 18 november 2013 22:03

Nu har jag fan bestämt mig! Im going to just go for it ;)

K från min spanska klass är SÅÅÅ snygg, rolig, gullug, sexsig, schysst, smart och omtänsam!

Det jag faller hos honom är att han ser mig! han hälsar på mig och ler mot mig! asgullig! Vill bara krama honom!


En del av mig säger GO FOR IT men en annan del vill att jag ska ta det som det kommer...

Jag vill lyssna på båda sidorna men jag måste lära mig att bara ta det som det kommer!


1. Bli hans kompis!

Jag måste bli hans kompis först. Om jag börjar flörta direkt blir det bara skumt så vi får bara ta det som det kommer i början :) sen får vi se :)

Av kittymjau - 18 november 2013 16:30

Jag måste glömma N! Han är äcklig, jobbig, eleak och en slampa!!!
Ska börja fokusera på folk som vill umgås med mig! Till exempel K i min spanska klass! Han vill umgås med mig och det vill hans kompisar också! N undviker mig så från och med NU skiter jag i honom!
När min tjejkompis slutar till nästa läsår så måste jag hitta nya kompisar! Måste hitta några som vill umgås med mig och inte bara umgås med mig bara för att det inte finns någon annan!

K är den första killen som kommer till mig och söker kontakt! :) jag har aldrig behövt tänka på hur jag ska få kontakt med honom utan han bara kommer och ser mig! Ni fattar inte hur glad man blir :)

Hoppas bara att min spanskagrupp fortsätter att kännas såhär bra :)

Av kittymjau - 18 november 2013 12:38

Vad jag vill!
1. Tung piercing!
2. Tatuering! Handleden, foten och nedanför midjan :P
3. Klippa håret kort (vågar inte)
4. Färga håret helt galet!
5. Köpa kläder från shock! (För dyrt)
6. Strula med en random kille!
7. Struls med en random tjej!
8. Bli asfull så mamma skäms över mig!
9. Testa Cannabis! (Vågar inte)
10. Små röka (leder oftast till att man röker regelbundet).
11. Slå till någon RIKTIGT hårt! (Vill inte bli slagen själv)


Mamma säger hela tiden att jag är 16år borde leva livet som om det tog slut imorgon!
Jag vill bara göra massa skit! Sista punkten på listan är att skaffa en pojkvän som gillar mig lika mycket som jag gillar honom!

Jag kommer inte ens uppfylla hälften av det som står på listan!

Av kittymjau - 18 november 2013 12:22

Jag har sagt att jag ska sluta tänka på N! Men ni fattar inte hur svårt det är! Jag vill bara säga till honom att jag "gillar" honom!
Men en del av mig vill inte inse vilket svin han är!
Ska försöka snacka mer med honom och bli hans kompis först men jag tror inte att ens det går! Jag kan inte vara nära honom utan att tänka på hur snygg han är!

Jobbigt!!!!

Om ni vet vad jag ska göra så snälla kommentera!

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards