kittymjau

Alla inlägg den 1 november 2013

Av kittymjau - 1 november 2013 07:47

Igår så var det väldigt jobbigt... Igår så ringde jag min låtsaspappa för jag skulle fråga honom varför han tog bort min lista på spotify... Han svarar inte... Efter typ 10min smsar han "sitter i möte var det nåt speciellt?" Jag skriver tillbaka "vi kan ta det sen".
Jag tycker att i ett möte så kanske detta inte var en sån big deal så jag kan vänta... Sen ringer mamma och är sur för jag skrev så! Hon sa att jag kunde bara skrivit det men senare i samtalet sa hon "varför ringde du ens? Kunde du inte tagit det face 2 face!"... VA? Jag är sjukt förvirrad!
Igår kväll DIREKT efter jag snackade med mamma smsar han "nu har jag tid att svara." Men jag ringde inte... Jag låste inte ens upp telefonen för då skulle han sett att jag läst det.... Och jag har fortfarande inte läst det... Jag ska ringa mamma snart och fråga henne vad jag ska göra! Hon säger ta det face 2 face men han verkar vilja ta det via telefon...
Vi får väl se hur det går...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards