kittymjau

Alla inlägg den 3 november 2013

Av kittymjau - 3 november 2013 22:39

Då har man kommit hem och min låtsaspappa "ignorerar" mig... What ever!

Kollade precis på filmen studentfesten! Rolig film men jag tycker Anna Åström är en sån dålig skådespelerska :/ Jag är ledsen... Vill VERKLIGEN gilla henne men jag kan inte! Hon ska överdriva ALLT! Hon är typisk teater människa men inte skåderpelerska...


Killarna i filmen är ett smått ögongodis :P Edvin Endre som spelar en 16 årig tönt men jag kan bara inte låta bli att tycka att han är söt :P haha!

Filip Berg har den typiske svenske looken som jag älskar! Jag ÄLSKAR blonda killar!

Sen har vi då Henrik Lundström som har en brat look men samtidigt väldigt elegant :P Han är också riktigt snygg...

Dessa tre killarna vill jag bara ta och blanda med varandra!


Ni kanske undrar då vad jag tycker om Anastasios Soulis... I filmen ser han ut som en lite rockare :P och han är riktigt snygg men om man säker på honom på google bilder... Nej!

 

Som ni kan läsa i detta inlägget gillar jag svenska killar som har den här typical swedish look ;) alltså jag menar blond, med en liten lugg, blåa ögon, kring 1.75-1.85 m lång :P

Det finns EN person som har utlänskt utseende som jag dras till... Vi kan kalla honom K... Jag vet inte vad han kommer ifrån men han är snygg, rolig och väldigt speciell...

Han går Natur och jag läser samhälle så vi träffas bara när vi har spanska :) Mörk hår typ SVART och utländsk hy... Alltså han är inte svart och inte vit utan en blandning :P

Det finns 2 på min skola som jag dras till... N som har det typiska svenska utseendet! Blond, blåögd och visst han är lite för lång för min smak (1.98). Sen dras jag då till K!

 

Jag vet att K är en sån som ligger med ALLA (säger rycktet iaf)! och jag är rädd att han kanske märker att jag är intresserad och bara har sex med mig och lämnar mig i sticket... Jag faller sjukt lätt för killar! Det räcker med 1 koplimang så faller jag PLADASK eller så får jag panik och ignorerar personen...

Jag är rädd att jag förlorar min oskuld på "fel" sätt... men det är många tjejer som är det... Jag tror mer än 95% av alla tjejer är rädda för det... Nä men nu ska jag tänka framåt :P

tagga skola imorgon! fuck

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards