kittymjau

Alla inlägg den 14 november 2013

Av kittymjau - 14 november 2013 14:59

Ibland känner jag mig osynlig... Speciellt när det kommer till killar..

Men igår så blev jag faktiskt riktig glad och förvånad och mitt självförtroende höjdes lite... Igår så satt jag vid lunchen och min tjejkompis och en killkompis satt med mig :)
Vid bordet sidan om sitter K (snygg kille från min spanska grupp) och hans kompisar... Vi hade fått reda på vårt spanska prov dagen innan och jag ville veta vad han fick. Jag tänkte också att det är ett bra sätt att få kontakt men jag kände att vi kanske inte känner varandra så bra och han kanske tycker jag är skum och inte vill prata med mig så jag strunta det i det.

Precis då jag hade lagt undan tanken om att fårga honom och då frågar han mig! "Du! Hur gick det för dig på spanska provet?" Jag blev såklart förvånad att han pratade med mig... Jag bara "eeehhh C" och han bara "YES! Jag fick B" och så log han på ett hånfullt men ändå sexigt sätt ;)

K är från ett annat land... Jag minns inte vilket men han har mörkt hår typ svart och lite utländsk hudfärg men fy vad han är snygg! Jag brukar dras till blonda killar med blåa ögon och ser "typiskt" svensk ut. Men det är något speciellt med K! Han får mig att känna mig så speciell när man bara pratar med honom!

Jag har bestämt mig att sluta försöka få N för det verkar som han gjort det väldigt klart för mig att han inte är intresserad... Han pratar inte med mig utan det verkar som han totalt ignorerar mig!
Så jag måste släppa det!

Jag är osynlig för N så it's time to move on!

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards