kittymjau

Alla inlägg den 11 november 2013

Av kittymjau - 11 november 2013 17:08

Stör mig något enormt på min låtsaspappa!!! Det är väldigt stor skillnad på min pappa och mamma och min låtsaspappa bryr sig om det!!! Han har sagt till min mamma att han blir äcklad av att tänka att det är nästan 20års skillnad mellan dom -.-
Men för HELVETE!!! Min mamma är ett år äldre en dig jag kanske tycker det är äckligt! Ska ni inte få vara tillsammans då?! Min mamma och pappa var kära en gång i tiden och det får du bara acceptera!!! Och om du inte kan acceptera att vi har en pappa så behöver du inte vara tillsammans med min mamma! Ingen tvingar dig!!!
Men jag säger bara lycka till att hitta någon som är över 35 år, som inte har barn / har barn som inte har någon pappa och som inte är socialtatörd!!!
Det flesta kvinnor över 35 år och som inte är mentaltstörda eller har fobi för barn har barn!
Du kan leva ensam hela ditt liv så kan jag och mina syskon och min mamma ha ett fantastiskt liv utan dig!

Jag bara säger det!

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards