kittymjau

Alla inlägg den 12 november 2013

Av kittymjau - 12 november 2013 23:20

Jaja... Min kompis fick mig att börja titta på denna löjliga serien Awkward men det visa sig nu att den inte är så löjlig... har snart sett klart säsong 2 :)

Jag ska upp om 6 timmar... men ska se ett avsnitt til av Awkward..


En del av mig önskar att mitt liv var lite som hennes! Jake är SÅ SJUKT SNYGG!!! Men det är bara för han är blond och har en sån söt liten lugg :P jag faller så lätt för blonda killar! fy! men då ska dom vara blonda som Jake och inte äckligt blont... Vet inte riktigt hur jag ska beskriva äckligt blont men typ blont som ser grått ut... nästan lite som råttfärgat :S :P


Men jaja! rekomenderar denna serien STARKT!

:(

Av kittymjau - 12 november 2013 06:59

Bra! Nu fick jag som jag ville igen! Fan vad jag äger på att såra människor jag älskar!
Vi bor ju hos min låtsaspappa som äger huset vi bor i... Han och mamma har bråkat...
Det är så allvarligt att dom kanske inte kan vara tillsammans längre... Jag tycker det är tramsigt!
Bråket handlar om min pappa, skrev om det för några inlägg sen... Tror att det var det senaste....
Det som skrämmer mig nu är att om dom "gör slut" så var ska jag min mamma och mina småsystrar ta vägen?! Det är snart jul och han kan ju inte precis kasta ut oss! Mamma sa att det inte kanske blir några julklappar i år och jag har sagt att det är ok! Men hon lyssnar inte...
Jag får så sjukt ont i magen av allt detta!

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards