kittymjau

Alla inlägg den 13 november 2013

Av kittymjau - 13 november 2013 19:22

Alltså! Detta börjar fan gå åt skogen!
De 2 nya tjejerna i min klass är det just nu mycket drama kring...
När dom började så kallade vi dom fjortisar men det är bara en av dom som är en fjortis! Vi kan kalla dom bäret och Blondie ;)
Bäret är fjortisen och varför hon är det kommer jag strax förklara.

Jag och min "tjejkompis" sitter och väntar på att lunchen ska öppna och då kommer Blondie fram till oss och säger "Gick N och bäret och dom?" Vi säger ja.
Min tjejkompis frågar då henne "alltså? Vad har hänt i ert lilla gäng?"... Varför hon frågade det är för att bäret har lagt upp massa på Facebook som typ "hatar falska människor... orkar inte leva längre!"... Iaf så berättar Blondie för oss om att en kille i deras gäng som vi kan kalla för M har precis gjort slut med sin tjej (hon går på en annan skola) och blivit "tillsammans" med Blondie...

Bäret har då gått och blivit "bästavän" med M's ex... Och det är därför som dom inte pratar så mycket... Men saken är den att Blondie söker kontakt och vill att dom ska vara kompisar men Bäret bara totalt ignorerar henne!
Och idag så var M borta för han försov sig så Blondie blev helt dissad av de andra!

Det där var bara en historia här kommer en som gör så jag inte kan vara kompisa med T... Killen i min klass som gillade mig och sen Bäret och sen Blondies kompis...

Bäret visste inte om hon gillade honom eller inte... Och hon hatar sånna killar som bara tänker på sex så hon ville testa honom...
Hennes killkompis "Gustaf" tog hennes mobil och skickade bara svarta bilder med texter som "hej snygging" på snapchat och istället för att skicka det tillbaka så skickade han en bild på sin "ni vet vad"!
Bäret blev såklart äcklad, rädd osv... Men en del av mig tycker att hon förtjänar det med tanke på vilken skitstövel hon är mot Blondie!
Men jag tänker inte vara kompis med T längre!

Fick också reda på av Blondie att N gjort slut med sin flickvän :) lite glad är jag men visst är det såklart lite sorgligt för honom... Lit konstigt att alla gör slut nu! Det är den säsongen som man säger :P the summer of love and the fall of breakups ;)

Mina kompisar säger att jag ska satsa på honom nu och köra ALL IN! Jag tycker han är ALLDELES för snygg för mig!!! Jag pallar inte bli "kär" igen och bli sårad!

Jag har tänkt på en sak... Tänk om någon jag känner tar reda på vem jag är och detta sprids :S fattar ni hur dåligt jag skulle må då!!! Jag skulle dö av pinsamhet!
Jag använder denna bloggen som en dagbok och jag känner att det kanske var en korkad idé att sätta den så alla kan läsa den... Tänk om jag någon råkar nämna mitt namn eller redan gjort det... Så bara man googlar mitt namn kommer denna bloggen upp... Ucsh... Hemsk tanke!!!

Nä men vi hörs!

Av kittymjau - 13 november 2013 07:40

Awkward gjorde så jag var vaken till typ 01:30... Och jag skulle stiga upp 05:20! Det slutade med att jag stängde av mitt alarm när det ringde fast jag minns knappt det!
Sen ringde min mamma mig för att väcka mig klockan 06:59... Jag trodde först det stod 05:59 så min buss gick om 5 minuter så jag reser mig upp och är hur pigg som helst... Jag bara "hur kan jag vara såhär pigg men inte gått upp innan?" Då kollar jag på klockan igen och ser att det stod 07:00! Jag vara FUCK! Men så kollar jag bussarna från en busstation i närheten som jag kan ta moppen till och det gick en om 30min så jag skulle precis hinna!
Jag stoppade ner hårborsten i skolväskan och borstade tänderna och skyndade mig ut till moppebilen... Jag sätter in nycklarna och vrider om och precis då! I det ögonblicken så dog batteriet! FUCK!
Så jag sitter just nu på bussen som kommer att få mig 30min sen!

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards