kittymjau

Alla inlägg under juli 2014

Av kittymjau - 15 juli 2014 23:54

Ni får kalla mig desperat för jag är fan det!!! Jag känner mig så jäkla avundsjuk på alla förhållanden! Jag blir avundsjuk på 7-åringar som håller hand till och med!!!

Jag vill också känna kärlek :( Jag ser så mycket ner på mig själv... Just nu försöker jag njuta av sommarlovet för jag vill verkligen inte att skolan ska börja!

Jag har inte träfft någon av mina klasskamrater under sommaren och det känns så jäkla skönt på ett sett för jag gillar verkligen INTE min klass... Jag hatar inte den men fyfan vad jag ogillar den!


Jag var ju på siestafestivalen i helgen och fyfan vad jag ångrar mycket!

Första saken jag ångrar är att jag inte frågade om en killes nummer! :( Han var GALET snygg men jag ska ALLTID trycka ner mig själv och få mig att känna mig så svag så jag fegade ur!

Andra saken jag ångrar är att jag dansade och "kysste" en random "man" på halsen... Han var minst 26 kom jag och min (kompis fram till) han var antagligen påverkad av någon form av drog eller så var han helt galet full!

Mår bara illa av att tänka på den äckliga mannen!


17 år och så fucking ensam... är det bara för jag är "kräsen" när det gäller killar... jag har friendzonat 2 killar i mitt liv... Pga att det det enda dem kunnat snacka om är sex...

Jag är på väg att nog friendzonea en kille till... Har träffat honom en gång och han är varken ful eller snygg. Det är en av mina kompisars klasskompisar som följde med på bio en gång och min kompis sa då till mig att han var  intresserad av mig... Det som jag inte gillar är att han är en riktig nörd... dator och tv-spel är inte min grej... Fyfan vad jag känner mig hemsk som gör så mot killar.

Jag har blivit friendzonead så jäkla många gånger och det suger och man får så dåligt självförtroende när det händer och det känns precis som att jag ger andra dåligt självförtroende när jag gör så mot dem....


Livet suger ibland USCH!!!!

Av kittymjau - 13 juli 2014 22:14

Då är jag hemma efter att ha varit på Siestafestivalen!
Den var helt fantastisk! Soligt från torsdag till Lördag eftermiddag! Sen regn men Laleh och Icona Pop var festivalens solstrålar och regnet spelade ingen roll när man stod längst fram vid scenen!
Det jobbigaste var att packa ner allt i spöregnet imorse -.-
Men detta är en festival jag rekommenderar med hela mitt hjärta! Kärlek till #siestafestivalen!

Av kittymjau - 8 juli 2014 03:54

Jag ska till siestafestivalen i hässleholm :D jag och 2 kompisar ska dit och vi åker på torsdag förmiddag och är framme där typ eftermiddag/kväll :) då fixar vi med tälten och massa annat skit ;)

Jag har pratat med min mamma om alkohol och jag får ha med mig en liten champange flaska som jag fick av min kompis i födelsedagspresent :P kommer kännas lite skumt att sitta och dricka "champange" medans andra dricker öl och cider xP Min ena kompis dricker inte alls och min andra dricker på fester och jag vet inte om hon ska dricka där :P


Det jag iaf hoppas på under S!esta är:

1. Träffa roligt folk!

2. Lyssna på bra musik!

3. DANSA!


Om ni ska dit så kanske vi träffas ;P Inte för att ni vet hur jag ser ut men det är störts sanolikhet att ni hittar mig längst framme vid scenen ;)


Det jag vill se mest av alla artister är Hoffmaestro, Timbuktu, kartellen, Systersol och Icona pop. Detta är vår första riktiga festival som har festivalcamping och ett festivalområde som inte är öppet för alla :)

Men jag hoppas iaf på roligt folk :)


Jag ser just nu solen gå upp... Shiiit den är redan fyra på natten/morgonen.... Borde nog sova lite...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards