kittymjau

Alla inlägg under januari 2014

:)

Av kittymjau - 20 januari 2014 23:30

Jag skaffade denna bloggen för att kunna uttrycka mig om saker som händer i mitt liv...
Det har visat sig att den här gjort saker kanske lite värre men samtidigt har den hjälpt mig till ett bättre liv :)

Jag har -som ni ser- inte bloggar på länge... Mitt liv har tagit en stor vändning i rätt håll!
Jag har sagt till min pappa nu att om jag ser eller hör honom full 1 gång till så är det kört för hans del! Då har han inte mig som dotter längre!
Det är vad jag har sagt men om han det skulle hända att han t.ex ringer till mig full så kommer jag ignorera honom i minst 3 månader och sen efter det ska jag börja prata med honom som att ingenting har hänt för det är precis der han gör efter han har haft en period!

Så saker med min pappa är rätt så uppklarade!
Min mamma och låtsas pappa... Mamma ställer upp till 100% och visst jag kanske inte älskar min låtsaspappa men jag kan respektera honom :) Respekt är något man ska visa alla!

Här om dan kom jag ut till min mamma och låtsaspappa att jag är "bisexuell"... Saken är den att jag inte vet :/ förvirrad om sin sexuella läggning i min ålder är normalt och det vet jag men lite läskigt är det...hade tänkt berätta för mina kompisar när jag känner att dom kan hantera det...

Har sagt till mamma och låtsaspappa att jag vill att det inte ska komma ut för jag vill att folk ska höra det från mig och inte som ett litet rykte!

Mina kompisar och jag kommer överens igen :) visst blir det lite småtjafs då och då men det löser sig alltid :)


Min nya psykolog är trevlig och bestämd :P precis vad jag behöver!
Hon har hjälpt mig något enormt och hoppas på att jag kan sluta gå hos henne inom ett år :)
Har lärt mig att kontrollera min ilska och har lärt mig att ta det lugnt!

Det som är riktigt åt helvete är att mina ångest attacker har gått från att vara hemma med mamma och låtsaspappa till att jag får dom i skolan och när jag ska sova...
Pulsen ökar, går upp till halsen och den känns som att jag ska spy ut den...
Vill fortfarande INTE börja på ångestdämpande och antidepressiva... Men ibland känns det som att jag inte har något val...
:/

Jaja ska till psykologen på onsdag :) hoppas der blir bättre :)

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards