kittymjau

Alla inlägg under augusti 2015

Av kittymjau - 29 augusti 2015 13:29

Att vara olyckligt kär är en jobbig men en härlig känsla på samma gång.

Jag har insett att jag måste prata med F för eller senare om mina känslor men som ni kaaanske förstår så väljer jag senare.


Han gillar denna andra tjejen vid namn Jessica. Jag har sagt att jag inte pratar med honom förrän jag ser hur det går med henne. Om det blir något mellan dem så ska jag bara låta det vara för då blir det mycket lättare för mig att gå vidare.

Men om det inte blir något måste jag berätta  mina känslor så snabbt som möjligt för att få någon slags respons.


Vi snapchatar varje dag och jag blir aldrig trött på honom. Vill umgås med honom själv och försöker komma på någon anledning för oss att träffas själva. Typ ta en fika, se på film.. vad som helst!

Men jag har sagt att i slutet av september så måste jag antingen prata med honom eller strunta i honom helt. ALLA mina vänner säger att jag ska strunta i honom.

En gemensam vän vi har vet om mina känslor men han säger att jag måste gå vidare för det är inte bra om jag och F skulle bli tillsammans med tanke på kompisgänget.


ORKAR INTE!



:*

Av kittymjau - 24 augusti 2015 18:45

Jag har skrivit om killen F innan. Den roligaste, snyggaste och fantastigaste människan jag känner.


Saker ni behöver veta.

1. Hans kompisar sa till mig atthan var intresserad.

2. Vi kysser varandra på en fest. Jag blev intresserad eller jaaa... kär.

3. Jag säger till hans kompis på fyllan att jag gillar F och F får reda på det.

4. F konfronterar mig om det och säger att han tror att det inte skulle fungera.

5. Han säger också att han gillar en annan tjej. Denna tjejen dissar honom senare.

6. Han snapchatar med mig på fyllan. Säger gulliga saker och att tjejen som dumpade honom är en idiot.

7. Jag har fest och jag pratade med honom om att han var desperat efter ett förhållande. Han förstår vad jag menar.


Vi träffades bara några gånger under sommaren för vi båda jobbade. Hela sommaren gick åt till att försöka gå vidare och jag tyckte det gick rätt bra.

Sen började skolan och efter en kram så var jag fast.


Fick reda på att han är intresserad av en annan tjej.

När hans kompis sa att han var intresserad av någon så trodde jag först det var jag för jag är en efterbliven idiot och hoppas på shit som aldrig händer.

Sen visade sig vara Jessica. Samma dag som jag fick reda på att det inte var jag fick jag träffa denna tjejen. Jessica är sjukt trevlig och jag förstår vad F ser i henne men min själ gör ont.

Jag har mått dåligt så mina känslor har gått från kär --> sorg --> ilska. Jag är allmänt otrevlig och sur mot F pga att jag är sur på mig själv.


Jag måste egentligen prata med F om mina känslor men jag är rädd att han kollar på mig annorlunda då.


Vi bråkade idag om något så meningslöst som kändis skvaller -_-' Har varit sur på honom hela eftermiddagen men han skickade precis och bad om ursäkt och detta får mig bara att bli mer kär i honom :(


FML


:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards