kittymjau

Direktlänk till inlägg 16 maj 2015

Ett riktigt svin!

Av kittymjau - 16 maj 2015 14:08

Om ni har läst mina tidigare inlägg mellan mig och killen F så är han ett riktigt svin!

Han måste fan vara fullt medveten om att jag fortfarande har känslor för honom. Ingen kan bara lägga undan sina känslor och bara tro att allt är okej.

Det verkar precis som att han tror att jag bara inbillade mig mina känslor och att jag bara har gått vidare...


Jag har fortfarande riktigt starka känslor för F och när jag inte får visa dem är det ganska jobbigt! Ingen vill prata med mig och varje gång jag vill prata med någon om F så försöker de bara byta samtalsämne!

FÅR DAMP!

Det som iaf gör F till ett svin är att han snackar med mig om tjejen han gillar... Det är bara galet skumt och extremt svinigt! Jag vet att han bara försöker behandla mig som en vän men det är ganska jobbigt... Jag försöker låtsas som ingeting men det känns som att han borde fatta att det inte är något man gör!

Jag frågade vad han gjorde och han svarade att han städade och satt och vänta på tjejen för dem ska typ på en dejt idag -.- var han tvungen?

Längtar liiite till skolan på måndag för jag vill bara prata med min kompis om detta! :( Hon är den enda som står ut och vill hjälpa mig att gå vidare... Eller rättare sagt så vill hon liiite att jag inte ska ge upp på honom för alla vet att han har gillat mig också... Men AAAHH!!

Har mycket annat att göra i mitt liv än att fokusera på honom! MEN kan inte få ut honom ur mitt huvud! Skulle vara så mycket lättare om han bara sa till mig "SLUTA KITTY! Jag är inte alls intresserad av dig!" men instället ska han ge mig komplimanger och få mig att gilla honom mer!

Vi är bestfriends på snapchat och han skickar massa bilder där han spänner sina muskler -.- VARFÖR GÖR HAN SÅ MOT MIG!

Om det är någon 18-årig kille som läser detta! Så SNÄLLA skriv till mig varaflr ni tror han gör så?

Vill han ha mig som backup om det inte fungerar mellan han och "den där tjejen"?


Har sjukt mycket i skolan just nu men det enda jag kan tänka på är han...

kommer gråta igen för typ tusende gången..


Vi ses...

:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kittymjau - 29 augusti 2015 13:29

Att vara olyckligt kär är en jobbig men en härlig känsla på samma gång. Jag har insett att jag måste prata med F för eller senare om mina känslor men som ni kaaanske förstår så väljer jag senare.   Han gillar denna andra tjejen vid namn Jessica...

Av kittymjau - 24 augusti 2015 18:45

Jag har skrivit om killen F innan. Den roligaste, snyggaste och fantastigaste människan jag känner.   Saker ni behöver veta. 1. Hans kompisar sa till mig atthan var intresserad. 2. Vi kysser varandra på en fest. Jag blev intresserad eller jaa...

Av kittymjau - 2 juli 2015 02:02

Var på en festival med några killkompisar... Jag var ensam tjej... Det följde iaf med 2 killar jag inte kände sen innan... En av dessa killar var bara med en av dagarna och vi snackade inte så mycket. Han andra snackade jag med men han var liiite s...

Av kittymjau - 27 maj 2015 21:05

Festen: En novell av Kitty   Det var ännu en lördag.. Jag kollade mig i spegeln och satte på mig mascaran och drog handen genom mitt långa, vågiga bruna hår. Jag hade på mig min vita klänning som satt tight på min smala kropp. Jag hörde en bil ...

Av kittymjau - 24 maj 2015 12:26

Till alla nyblivna föräldrar som har Facebook! Lägg INTE ut bilder på er unge. Det räcker med en bild men att varje dag är bara irriterande. Jag förstår att ni är stolta och vill visa upp ert lilla mirakel men inte varje dag. Sen vil jag också att ...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards