kittymjau

Direktlänk till inlägg 20 maj 2015

Försöker iaf...

Av kittymjau - 20 maj 2015 17:50

Jaa.. Försöker gå vidare.... Har fortfarande känslor för F men det är lättare nu än innan. Han är med tjejen han gillar och dem kommer bli tillsammans förr eller senare och vara lyckliga eller något trots att dem är så olika.


Jag försöker fokusera på skolan men fyfan vad svårt det är :/ Så jäkla dryg för kan knappt koncetrera mig... Det enda jag kan tänka på är F...

Det är en fest nästa vecka på antingen fredagen eller lördagen och F vet inte om han ska dit eller inte.. Egentligen vet jag om att jag ska inte bry mig och sticka dit ändå även om F inte ska med... Men en del av mig tänker fortfarande "Om jag och F går på samma fest så kanske det händer att vi blir fulla och kysser varandra igen". Men jag vet ju hur det ligger till mellan honom och den tjejen.... Varför kan jag inte bara sluta hoppas! Jag vill inte men gör det ändå :(


Det är en känsla som inte går at beskriva. Jag vill inte ha känslor för honom men min hjärna tycker något annat...


Vet inte om jag har berättat detta men jag har en killkompis som vi kan kalla för T. Fick reda på av F för ett tag sen att T gillar mig... Jobbigt som fan för jag gillar inte alls T. Enda sen jag fick reda på det om T så har jag bara sett allt dåligt han gör. Han är irriterande, bortskämd och en lat jävel. Innan var jag och T kompisar men fan nu pallar jag snart inte med honom!

Så jaa... Istället för att fokusera på allt negativt med F så fick T smällen...

Det som är problemet med T är att jag har pratat emd honom 3 gånger om att jag inte gillar honom. Sist när jag pratade med honom så var jag så irriterad och arg för att han inte hade fattat och jag sa "Ge upp T, 'vi' kommer inte hända" men då svarade han bara "Jag kommer aldrig ge upp"! VAFAN!

Jag försöker iaf komma över F men T försöker ju inte ens! T kommer snart få stämpeln Stalker med stort S.



Jaja... då har jag gnällt av mig för idag och kanske jag fokusera någon timme till på läxorna.

:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kittymjau - 29 augusti 2015 13:29

Att vara olyckligt kär är en jobbig men en härlig känsla på samma gång. Jag har insett att jag måste prata med F för eller senare om mina känslor men som ni kaaanske förstår så väljer jag senare.   Han gillar denna andra tjejen vid namn Jessica...

Av kittymjau - 24 augusti 2015 18:45

Jag har skrivit om killen F innan. Den roligaste, snyggaste och fantastigaste människan jag känner.   Saker ni behöver veta. 1. Hans kompisar sa till mig atthan var intresserad. 2. Vi kysser varandra på en fest. Jag blev intresserad eller jaa...

Av kittymjau - 2 juli 2015 02:02

Var på en festival med några killkompisar... Jag var ensam tjej... Det följde iaf med 2 killar jag inte kände sen innan... En av dessa killar var bara med en av dagarna och vi snackade inte så mycket. Han andra snackade jag med men han var liiite s...

Av kittymjau - 27 maj 2015 21:05

Festen: En novell av Kitty   Det var ännu en lördag.. Jag kollade mig i spegeln och satte på mig mascaran och drog handen genom mitt långa, vågiga bruna hår. Jag hade på mig min vita klänning som satt tight på min smala kropp. Jag hörde en bil ...

Av kittymjau - 24 maj 2015 12:26

Till alla nyblivna föräldrar som har Facebook! Lägg INTE ut bilder på er unge. Det räcker med en bild men att varje dag är bara irriterande. Jag förstår att ni är stolta och vill visa upp ert lilla mirakel men inte varje dag. Sen vil jag också att ...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards