kittymjau

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av kittymjau - 29 maj 2014 13:07

HATAR min låtsaspappa!

Han suttit hela förmiddagen och kallat mig för morsgris, att jag inte lämnar navelstränget osv...

Mamma hade varit borta för att lämna min syter hos en kompis och jag hade frågat min låtsaspappa om han kunde kolla var hon var någonstans på "hitta min iPhone" om hon var på väg hem och där började han reta mig.


När mamma kom hem och satte sig och åt med mig och min låtsaspappa. Då säger jag att jag åker till mormor imorgon för att jag ändå är ledig. Då säger han "du är en sån morsgris".

Jag blir förbannad och säger att jag vill besöka min mormor och morfar för jag vet att dom kan dö om bara något år. Sen sa jag att bara för att jag älskar min mamma behöver inte han reta mig för det och att han inte vet hur mycket min mamma betyder för mig för han har aldrig haft en relation med sin mamma!

Jag är den ENDA av mina kompisar som säger puss eller jag älskar dig i telefonen när jag pratar med mamma. Förstår inte vad som är så pinsamt med att älska sin mamma.


Att bli retad för att man älskar sin mamma är hemskt!

Sitter och bölar som fan....

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards