kittymjau

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av kittymjau - 31 maj 2014 21:45

Har pluggat HELA dan...

Mormor drog bokstavligtalat upp mig från kökstolen för hon tycket att jag hade suttit vid datan för länge... Men jag tpg då en paus på 30 minuter och sen började jag plugga igen...

Mormor var inte glad att se mig sitta vid datorn hela dan och se mig bara skriva och skriva...


Men saken är den att jag skriver och läser men det känns som att jag inte kommer någonstans... Jag ser att jag har skrivit en massor men det känns som att jag har fortfarande mycket kvar :(

USCH! Fan ta skolan!


Jaja... Ni ska bara veta att mina tankar är helt galna just nu! Jag är helt crazy och hela mitt huvud känns som det ska EXPLODERA!

Skola, sommarlov, "HAN", familj, vänner, min födelsedag...


skola: Har minst 10 uppgifter kvar att gör innan skolavslutningen... Det är 10 STORA uppgifter!


Sommarlov: Vem ska jag spendera det med? mina nya vänner eller de gammla? Vad vill jag göra med de pengar jag har sparat?


"HAN": Sista spanska lektionerna med "han" är antagligen Nästa vecka :( Ska man ta risken...


Familj: I nuläget så hatar jag min pappa (om ni inte vet det så är han en alkholist)


Vänner: Nya eller gammla? Eller ALLA...


min födelsedag: Har snackat med de nya vännerna att jag vill hitta på något... Har planert nu med mina gammla att vi ska ha en myskväll...



Den närmsta månaden kan bli intressant...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards