kittymjau

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av kittymjau - 3 augusti 2014 16:59

Hej hej! Jag vill ha lite tips på saker och ting och jag är rätt så säker på att DU kan hjälpa mig med något :)


1. Tips på en kärleksbok :) Karaktärerna ska helst vara i tonåren. det gör inget om den är överdrivet sockersöt :P


2. Tips på tecknad/animerad film :) Varken handling eller genre spelar ingen roll :)


3. Kärleks film. Något i stil med the notebook


Okej :) Det var det hela ;P

Tacksam för alla tips jag får :)

Av kittymjau - 3 augusti 2014 11:55

Hur skulle världen vara utan alla idioter? Vad är en idiot... Någon som är otrogen mot sin partner eller någon som har mördat någon... Det finns nog olika grader av idioti... Om jag hör ordet "mördare" så tänker jag någonstans "idiot". Men alla mördare är inte idioter... Det krävs bara ett ord för att ni ska förstå vad jag menar, "självförsvar".

Ordet idiot kan poppa upp i huvet några gånger om dan. Men jag har funderat lite och ibland kan idioter till och med göra vår värld bättre. Tror ni mig inte?

Hittler? Han gjorde många hemska och idiotiska saker... Men om han hade gjort det han gjorde så skulle det kommit någon annan som kanske var värre... Det är inte omöjligt...

Men jag tror på ett samhälle med lite idioti i det... Sen samtidigt så kan det ju vara så att det som uppfattas som idioti för dig kankse inte gör det för mig...


Hoppas ni förstår vad jag menar...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards