kittymjau

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av kittymjau - 15 augusti 2014 19:32

Jag sitter vid min datorskärm och antagligen vet ingen av er vem jag är... Här kan jag skriva PRECIS vad JAG VILL och jag älskar det. Jag älskar att känna denna känslan av frihet. Friheten att sprida mina åsikter och känslor till andra och kanske tillochmed hitta någon som känner likadant...

Jag älskar att bara att tänka tanken på om det finns någon jag har påverkat med mina inlägg. Men jag kan samtidigt känna en frustration över att jag inte "kan" aäga mina åsikter högt... Kan, kan jag ju men om jag skulle haft den här bloggen med mitt riktiga namn och bild så skulle jag garanterat få kommentarer från personer i min klass i klassrummet och massa sånt skit. Jag skulle få hat från personer som inte har samma åsikter som mig. Ett exempel är mitt inlägg om FI och SD, fattar ni hur mycket hat folk får pga sina politiska åsikter!

Jag hade en blogg innan som var offentlig men fy i helvete vad tråkig den var. Hela mitt liv var så FAKE! Jag skrev om mitt tråkiga liv... Vaknade-gick till skolan-åkte hem från skolan-Åt-Sov... Jag skrev en gång om ett bråk hemma... KAOS! Därför stängde jag ner den och skapade denna. Ingen vet vem jag är och ingen ska får veta heller!


Ville först starta den på någon annan hemsida men NÄH jag trivs med bloggplatsen ^.^

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards