kittymjau

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av kittymjau - 10 augusti 2014 22:40

Jag lovar att jag ska börja blogg oftare.
Men jag ska blogga om saker JAG vill skriva om. Funderar på att börja skriva lite argumenterande debattartiklar och kanske lite kärlekshistorier...
Tänkte också använda denna bloggen till att filosofera lite på... Vi får se hur det blir :)

Av kittymjau - 10 augusti 2014 22:31

Många brukar kalla det för att man lever i sin lilla bubbla... Men för det första så lever jag inte utan jag stänger in mig. För det andra så är det så att när man ser en bubbla så är det något i ens hjärna som säger åt en att smälla den. Men om man skulle se en fjärilskokong så skulle man låtit den vara för att det är en levande varelse som snart kommer komma ut och leva sitt liv.

Det är därför jag säger att jag stänger in mig i min kokong för tillfället... Jag inser att jag mår dåligt eller att jag kan leva mitt liv bättre och därför stänger jag in mig och väntar på att den dagen då jag känner att jag är mogen för att ta nya tag i livet så kommer jag ut och testar mina nya vingar :)
Hoppas ni förstår vad jag menar... Så om det känns som att du lever i en bubbla så är mitt svar nej... Antagligen så lever du i en kokong :)

Men vem vet du kanske lever i en bubbla och behöver då bara lite hjälp av andra att spräcka den :)

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards