kittymjau

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2014

Min bror.

Av kittymjau - 9 augusti 2014 17:46

Jag har 5 systrar och 1 bror. Han är min storebror... Han har alltid sagt att han finns och kommer alltid att finnas för mig. Jag skriver denna texten för att jag bråkade precis med honom i telefonen.

Han har varit min bästavän från när vi var små tills han flyttade hemifrån. Han flyttade hemifrån samtidigt som vi flyttade in hos min låtsaspappa.

Min bror flyttade in i en lägenhet med sin flickvän och någonstan mitt i allt detta så fick jag reda på att min bror och hans tjej inte gillade min låtsaspappa... Det kom som en chock för då gillade jag honom men min bror tjej fick mig att typ "hata" honom.

Det var mycket bråk och en gång rymde jag till och med hemifrån och bodde hos mormor och morfar i en vecka och sen hos min bror några dagar men mitt i allt detta så fick jag vinterkräksjukan och mamma kom och hämta mig hemma hos min bror.


Efter detta så insåg alla att vi måste lösa allt som hänt enda sen mamma träffade min låtsaspappa. Allt blev mycket bättre och min bror och jag började få den relationen vi hade innan men sen blev det ett bråk igen. Mellan då min låtsaspappa och min brors flickvän...

Nu började spåra ur ign och jag och min brors förhållande hamnar i kläm....

Jag är på dåligt humör hela tiden och allt är skit i mitt huvud...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kittymjau - 29 augusti 2015 13:29

Att vara olyckligt kär är en jobbig men en härlig känsla på samma gång. Jag har insett att jag måste prata med F för eller senare om mina känslor men som ni kaaanske förstår så väljer jag senare.   Han gillar denna andra tjejen vid namn Jessica...

Av kittymjau - 24 augusti 2015 18:45

Jag har skrivit om killen F innan. Den roligaste, snyggaste och fantastigaste människan jag känner.   Saker ni behöver veta. 1. Hans kompisar sa till mig atthan var intresserad. 2. Vi kysser varandra på en fest. Jag blev intresserad eller jaa...

Av kittymjau - 2 juli 2015 02:02

Var på en festival med några killkompisar... Jag var ensam tjej... Det följde iaf med 2 killar jag inte kände sen innan... En av dessa killar var bara med en av dagarna och vi snackade inte så mycket. Han andra snackade jag med men han var liiite s...

Av kittymjau - 27 maj 2015 21:05

Festen: En novell av Kitty   Det var ännu en lördag.. Jag kollade mig i spegeln och satte på mig mascaran och drog handen genom mitt långa, vågiga bruna hår. Jag hade på mig min vita klänning som satt tight på min smala kropp. Jag hörde en bil ...

Av kittymjau - 24 maj 2015 12:26

Till alla nyblivna föräldrar som har Facebook! Lägg INTE ut bilder på er unge. Det räcker med en bild men att varje dag är bara irriterande. Jag förstår att ni är stolta och vill visa upp ert lilla mirakel men inte varje dag. Sen vil jag också att ...

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards