kittymjau

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av kittymjau - 10 juni 2014 18:29

Var på Bup innan idag!
Fan vad jag mår bra! Mitt liv är så på väg mot det bättre!

Jag känner mig positiv och glad :)
Jag skrev att vi skulle prata om mitt självförtroende men istället pratade vi om pappa....
Har bestämt mig nu för att "bryta kontakten" eller vad man kallar det...

Saken är den att jag måste tänka på mina syskon i detta fallet!
Till exempel om det är pappas jul så tänker jag inte skita i att fira jul med dem.
Hans beteende har gått till en gräns och jag orkar inte mer. Jag mår inte bra av hans beteende!

Från och med NU ska jag fokusera på mitt liv och vad jag vill :)

Av kittymjau - 10 juni 2014 11:48

Sitter på tåget på väg till Bup. För er som inte vet vad Bup är så är det barn- och ungdomspsykiatrin.
Jag går hos min psykolog där. Har inte varit där på ett tag nu...
Saken är den att jag tror jag vill sluta gå till henne för just nu känns det som att den enda som kan hjälpa mig är jag själv...
Jag fick frågan från henne sist om JAG vill ha kontakt med min pappa för just nu mår jag bara dåligt av honom...
Ska diskutera mitt svar idag...

Det jag ska fokusera på i sommar är vad jag vill! Jag ska inte göra saker som jag inte vill och som andra tvingar med mig på!
Jag ska lyssna på mig själv :)

Btw börjar jobba nästa vecka ^^ eget jobb och egna pengar ^^ spännande!

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards