kittymjau

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av kittymjau - 20 juni 2014 08:49

Hallå! Kittymjau här!

Idag är det midsommar :D GLAD MIDSOMMAR ALLA!

Midsommar: Nästan som Valborg fast med mer mat och finare väder.


Idag ska vi ha gäster :) Ser så sjukt mycket ifram mot det :D Min mamma tillåter mig dricka alkohol om hon är i närheten och det är okej för mig :)

Det som är lite irriterande är att när personer ser mig med t.ex en öl i handen eller dem hör mig prata om alkohol så tänker dem bara på min pappa. Dem tänker att han är alkoholist och det "måste" ju betyda att jag kommer att bli alkoholist! NEJ NEJ OCH NEJ!!!

Jag är inte som han! Jag har ALDRIG varit så full att jag har spytt, kissat ner mig eller sårat någon! Jag är medveten om att alkoholism är ärftligt och både på min mamma och pappas sida finns det någon som har druckit. Men snälla ge mig en chans! Jag som har bott tillsammans med en alkoholist och har varit rädd för alkohol hela min barndom men min pappa ska inte få styra mitt liv mer!

Jag är inte som min pappa!

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards