kittymjau

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av kittymjau - 13 juni 2014 19:21

Hej!
Har umgåtts med mina 2 bästa vänner :) Vi gick på stan och jag köpte en nalle :P jag skojar inte, jag köpte en nalle!
Men vi hade askul :)

Saken är ju den att nu efter jag umgåtts med dem mår jag dåligt... Jag saknar då när ingen av mina kompisar hade pojkvän.
Jag har sjukt dåligt samvete som ni vet och jag vill ha en pojkvän men mitt självförtroende är så jäkla lågt! Jag tycker jag själv är ful och det är as jobbigt.
Jag har varit med om att en kille kallat mig vacker EN gång! Men der var på en fest och han var bara ute efter sex.
Men jag när dåligt för att dem har kille och inte jag!

Jag är faktiskt riktigt avundsjuk!
Jag har kompisar som kommer till mig och klaga över sitt förhållande för att dens partner inte ville gå på en fest eller för att den är egoistisk osv.
Och jag HATAR det! Jag har aldrig haft ett förhållande så ibland känner jag bara för att säga "MEN SNÄLLA! DUMPA HENNE/HONOM DÅ!". Men jag kan ju inte säga så för då är jag en dålig vän -.-'

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards