kittymjau

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av kittymjau - 22 juni 2014 23:08

Det ni kommer tänka om detta inlägget är antingen:

1. Hon överdriver.

2. Äntligen någon som förstår.

3. WTF


Jag kan börja med att skriva att jag känner mig VÄLDIGT ensam. Inte ensam som t.ex att ingen lyssnar på mig eller att jag inte har några kompisar. Det jag menar är att jag saknar den personen man delar allt med.

Jag saknar en pojkvän. Jag vill ha någon jag kan göra ingeting med. Bara sitta och vara. Jag vill ha någon som lyssnar när jag vill prata och som vill prata när jag vill lyssna. Jag vill kunna krama någon och kyssa någon helt spontant. Jag vill bli kallad vacker och kalla någon för vacker. Jag vill vara den enda för honom och han den enda för mig.

Jag fattar inte hur vissa personer bara kan vara så självsäkra och gå fram och prata med någon de tycker är snygg... Jag känner mig så feg och det känns som att jag är den enda tjejen som ingen kille tittar på. Jag ser mig själv som ful och det gör absolut inte saken bättre...

Av kittymjau - 22 juni 2014 11:26

Har kollat på olika serier och filmer och blir snart förbannad...
De senaste jag sett har handlat om en tjej som blir kär i 2 killar och blir då "tvungen" att välja mellan dem.
Hon väljer en och det visar sig att han är ond, elak eller bara utnyttjade tjejen och hon väljer då den andra killen. Den andra killen förlåter henne bara sådär utan att tänka på att hon valde den andra först.
Detta gör mig så förbannad!
För det första: Det händer typ aldrig i verkligheten att 2 killar "slåss" om en tjej snarare tvärt om.
För det andra: Någon skulle aldrig förlåta om den han/hon gillade inte hade en som "första val".

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards