kittymjau

Alla inlägg under juni 2014

Av kittymjau - 9 juni 2014 17:44

I denna bloggen skriver jag om mitt liv men i detta inlägget vill jag bara passa på att gratta Kalle Anka på hans 80års dag ^^
Kalle började som en biroll i en kortfilm av Disney som heter "Den kloka hönan".
Men iaf grattis till honom :P

Av kittymjau - 9 juni 2014 17:27

Hej! Idag har jag varit ledig och inte gjort något speciellt... Sitter just nu på bussen på väg till mormor :)

Iaf som ni läste på rubriken så ska jag skriva om mitt självförtroende....
Jag fyller 17 år nu i Juni och jag har ALDRIG haft ett seriöst förhållande... Det känns som att killar ALDRIG lägger märket till mig... Pga av detta ser jag mig själv som ful och det gör ju precis inte saken bättre :(

Dem som känner mig beskriver mig som att jag alltid är glad och har väldigt sällan en dålig dag. Men sanning är att jag typ alltid mår dåligt och leendet är bara påklistrat...

Jag försöker säga till mig själv att jag ser bra ut men det går inte.
Jag vet att jag är smal men känner mig ändå tjock!
Denna känslan är en plåga!

Jag VET att jag inte är ensam om att känna såhär så därför vill jag att du gör något för mig!
Jag vill att fort du ser någon som du tycker har snygga kläder eller snyggt hår eller bara ser bra ut så snälla ge en komplimang.
Jag minns det så tydligt när min kusins flickvän sa till mig att jag hade en häftig klädstil. Det är en av de finaste komplimanger jag fått av någon jag knappt känner....
Den komplimangen tänker jag ofta på.
Så en enda komplimang kan ändra på mycket.

Av kittymjau - 8 juni 2014 21:47

Om du är en förälder som känner att du inte har någon kontakt med ditt barn eller att ditt barn inte vill prata med dig. Det kanske beror på att du aldrig visat respekt för "den" när "den" ville prata.

Min mamma kan vara så rätt så ofta! Hon säger att hon lyssnar men hon titta ner i mobilen och bryr sig inte om vad jag säger. Den enda gången hon lägger ner mobilen för att lyssna på mig är när jag vill prata om pappa -.-

Om du är förälder så snälla visa ert barn den respekten att kolla på h*n när h*n pratar! Så svårt är det inte!


Jag känner just nu att jag inte vill prata med min mamma om saker längre för hon lyssnar nästan ALDRIG. Bara när det rör att jag mår dåligt angående min pappa!


Det vill jag ha sagt med detta inlägget är att LYSSNA!

Av kittymjau - 3 juni 2014 20:44

Hej igen!

Sitter just nu och ska kolla på Naruto. Många snackade om den serien för typ 6 år sen när jag gick i mellanstadiet men det är en riktigt bra serie :P Jag var inte så bra på engelsak då så jag förstod inget...


Jaja men jag vill nämna lite serier ni måste se :)

1: Revenge

Revenge handlar om Emily Thorne som hämnas på dem som bär ansvaret på hennes pappas död.


2: How I met your mother.

Ted Mosby berättar för sina barn hur han träffade deras mamma.


3: Awkward

En serie som överdriver tonårstjejers liv. Första säsongen handlar= Drama och snygga killar


Dessa är mina tre favorit serier. Jag kollar på fler fast detta är e jag rekomenderar mest.


Kände bara för att skriva något :) men ha det bra så ses vi <3

Presentation


Hej!
En 18-årig tjej som tycker synd om sig själv och hatar på det mesta.

:3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards