kittymjau

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av kittymjau - 12 oktober 2013 19:24

Tyckte först att denna känslan var jobbig... Hatade mig själv och dig för att jag kände såhär?

Jag har tänk... Och jag tror att jag kommit fram till att jag är kär!

Jag har förnekat det och bara trott att jag är attraherad av dig men nu är jag säker! Jag är kär i dig och jag vet att jag kommer att bli sårad när jag ser dig med någon annan men för tillfället tänker jag bara njuta av känslan :)

<3

Av kittymjau - 12 oktober 2013 16:14

Känns så jäkla bra just nu :)
Jag gav bort min hund till en släkting för jag hade inte tid för honom :/ och igår åkte jag för att se hur han mådde :) han var glad som en liten valp :)
Jag kände då att jag gjorde helt rätt val att ge bort honom :)

Jag sov över hos min släkting och hans fru :) vi kollade på film och hade det riktigt kul och mysigt :) jag brukar inte umgås med dom så mycket men dom är riktigt roliga :) definitivt inte sista gången jag åker dit :)

Nu är jag hos min mormor och myser på soffan :)

Det har varit lugnt och skönt men har sjukt mycket skolarbete som jag inte gjort :S fan!!! Därför är jag stressad!!! Skolan suger! Jag vill jobba och tjäna egna pengar!

Men jag funderar bara på att få typ C för jag orkar inte satsa 100% på skolan :) men jag är nöjd :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards