kittymjau

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av kittymjau - 26 oktober 2013 19:54

Idag träffade jag min bror och hans flickvän. Jag är hemma hos mormor och han kom hit för morfar skulle hjälpa honom fixa bilen! Jag satt och snackade med min brors flickvän medans han och morfar fixade bilen :)

Men jag och hon snackade om allt! Vi började med skolan... Sen kom vi in på min mamma och låtsas pappa... Hon sa att hon inte alls tyckte om min låtsas pappa och jag håller med henne... Idag tänkte jag lite... Jag har alltid tyckt att mamma förändrats enda sen hon träffade min J (min låtsas pappa) men jag har skalat bort tanken... Men fan det är inte bara jag som tyckt det! Både min bror och hans tjej tyckte det!
Min mamma och J snackar skit om mon brors tjej... Tycker det är så omoget!!!!
Jag vill inte bo hos min mamma för hon har blivit en sån BITCH!!! Jag kan inte bo hos min pappa för han har inget boende och han är alkoholist (periodare)... Min bror och hans tjej erbjöd mig att jag kan bo oss dom när dom får lägenheten om 2 veckor jag började gråta och kramade om min bror och bara sa TACK TACK TACK!!!
Min mormor, morfar, morbror, morbrors fru, bror, brors flickvän, mammas kompis har märkt att hon förändrats enda sen hon träffade J och försöker undvika henne och honom... Jag trodde först att jag var ensam om detta men nu vet jag att det jag tycker är sant!

Jag ska söka jobb efter lovet och flytta hemifrån så fort som möjligt!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards