kittymjau

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av kittymjau - 22 oktober 2013 15:34

Okej jag fick reda på vad min tjejkompis höll hemligt för mig... Killen som gillar mig var ju tillsammans med min tjejkompis innan... Dom körde sanning eller konka och då fick han frågan av henne "onanera med din bror eller kittymjau(jag)" han valde sin bror :S Min tjejkompis tror han sa så för att han trodde kanske att hon kanske skulle bli sur om hon fick reda på att han kanske tänkte så om mig... Men jag tror (försöker iaf att intala mig själv) att han tycker att jag är väldigt oattraktiv (ful) för jag tycker själv det...

Jag umgås med denna tjejen iaf och en annan kille och dom snackar BARA om sex och onani och sånt! Jag klarar inte av det! Det är privat och punkt slut!

Jag försöker umgås mer med dom andra tjejerna i klassen men min "tjejkompis" är efter mig som en galning! Orkar inte med henne... Hon kan vara trevlig ibland men när man kommer in på ämnet sex så är hon fan galen!
Tror jag ska berätta för hennes ex (killen som "gillar" mig) att jag inte orkar med henne och på så sätt ska jag försöka ansluta mig till den andra "gruppen"... Hoppas bara att den andra gruppen gillar mig och inte helt hatar mig för att jag umgicks med henne...

Usch! Äcklig känsla! Har aldrig ogillat en person så mycket som henne!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards