kittymjau

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av kittymjau - 13 oktober 2013 12:28

Jag älskar min lillasyster så sjukt mycket! Hon är 13 år och fast vi bråkar ofta älskar jag henne!!!

Hon berättade för någon vecka sedan att hon skämdes över mig för att vi är så olika... Fyfan vad det sårade mig!

Hon fick nya kompisar som var bitchiga och riktiga fjortisar!
Hon började förändras och betedde sig allmänt otrevlig :/

Men i fredags ringde hon mig och sa att hon inte gillade så som hon betedde sig och att hon slutat umgås med de där tjejerna :)
Jag sa till henne att jag aldrig gillat dom och det hon gjorde var starkt :)

Hon har gjort många dåliga val i sitt liv men jag älskar henne och det kommer jag alltid att göra <3
Vi finns här för varandra och utan henne skulle jag antagligen tagit mitt liv för länge sen <3

Jag vill berätta för henne hur mycket jag älskar och hur mycket hon betyder för mig men jag vet inte hur... Men jag hoppas att hon vet att jag älskar henne fast jag inte säger det så ofta... <3

Av kittymjau - 13 oktober 2013 10:40

Drömmar kan värkligen lura en... Som tur är var det en dröm...

Jag minns inte helt men lite gör jag... Jag drömde att det snart var julafton och att jag och mina kompisar i min klass bestämde att vi inte behövde köpa julklappar om vi inte kände för det... N (killen jag gillar) köpte en present men han ville inte visa namnet på paketet... Jag trodde först att det var till mig för han tittade på mig med ett leende...

Vi står iaf i en kyrka och vid altaret står en gran och N lägger paketet där och sen går han ut. Jag går/springer fram till paketet och läser namnet Joanna...
Då berättar mina andra kompisar att hans flickvän heter Joanna... Jag fick tårar i ögonen! Jag gick ut och tårarna bara rann ner!
Jag minns inte så mycket mer...
Jag vaknar iaf sen av att jag har riktigt ont i käken :S klockan var så 2 på natten så jag gick och tog Alvedon och lite vatten...

Jag märkte sen att jag hade gråtit i sömnen för jag hade salt på kinderna :/

Jag skapar känslor för N fast jag inte ska det!!! :( nån dag kommer jag att bli sårad för han kommer aldrig att gilla mig!
Jag måste tänka framåt!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards