kittymjau

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av kittymjau - 30 oktober 2013 18:39

Jaaa!!! Äntligen så har mamma erkänt att hon gjort fel! Det är en väldigt lång historia men jag säger bara ÄNTLIGEN!!!

Men allt började med att min låtsas pappa blir irriterad på min brors tjej för hon (ensligt min låtsaspappa) inte sagt hej till honom första gången dom träffades men enligt henne sa hon det...
Och istället för att Jörgen tar det med henne så går min mamma och pratar med min bror... WTF?!?!

Men sen hände inget mer förrens vi flyttade ihop med min låtsas pappa... Min mamma började säga elak kommentarer om min brors tjej som t.ex hon är lat, hon kan inte skaffa jobb, hennes pirceing i överlöparn är ful... Och då berättar jag det för min bror och hans tjej och min bror ringer min mamma och säger att dom måste prata...
Dom pratade i söndags om det och sen när mamma kommer hem efter att hon pratat med min bror så säger hon att hon är sur på honom för om hon har något emot att dom pratar om henne så kan hon komma och snacka istället för min bror...
Jag bara VA! Du gjorde EXAKT likadant! Du gjorde det till och med värrre du gick inte ens till rätt person! Och du hade inte med det att göra!

I början ville iaf inte mamma erkänna att hon har dubbelmoral och gjorde lika mycket fel som min bror!
Idag så erkände hon "okej, jag gjorde fel" jag blev helt chockad i luren men samtidigt väldigt glad för nu har hon visat att hon Inge alltid behöver ha rätt och hon har visat mig att det är mänskligt att ha fel :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards