kittymjau

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av kittymjau - 31 oktober 2013 12:40

Ni undrar säker varför jag "hatar" min låtsas pappa...

Det är saker han gjort/sagt som gjort detta...


1. När han och mamma bråkade så skulle han åka iväg och jobba långt ifrån oss och han sa inte hejdå till mig och mina systrar. Men direkt efter han åkt så skriver han till min syster "Hejdå! kommer sakna dig!"... Snacka om att jag kände mig utanför...


2. En gång när jag och han bråkade så skulle jag säga förlåt och jag gick fram för att kramade honom och han bara gick där ifrån och bara "nej!".


3. En annan gång när han och mamma bråkade så såg han ledsen ut och jag skulle krama honom för han såg ut att behöva det men då sa han "Nej! Jag skulle kunna spy över det just nu"... Jag vet inte vad "det" är men jag blev sjukt ledsen!


4. Han ignorerar mina äldre syskon! Dom har själva sagt att dom inte känner sig välkommna och det förstår jag som han beter sig i närheten av dom!


Där har ni saker som ni kanske inte ni ser som en "big deal" men det gör jag! Dessa saker har tagit mycket på mig och jag känner mig som ingenting...

Mamma frågade mig om jag ville att hon skulle lämna honom men det vill jag inte för jag vill att hon ska vara lycklig :/ Men jag vill verkligen flytta hemifrån så jag slipper honom!

Av kittymjau - 31 oktober 2013 12:18

Fattar ni hur mycket livet SUGER!!! Min låtsas pappa och jag bråkade här om dagen för jag sa att min bror och hans tjej och mormor och morfar inte känner sig välkommna hem till oss... Han tog det väldigt dålig ser det som att det är hans fel osv... Nu har han sagt att han ska backa från allt och alla...

Gick precis in på min spotify och den fucking gubben har tagit bort min lista men inte min lillasysters!!!! VAFAN!!! varför min?!?!?!?! Han är en sån surgubbe och vad tror han? Att jag skulle gilla honom mer för han ta bort mi lista!?... Hatar honom han kan fan brinna i helvetet!


Varför kan inte mamma bara innse att han är dålig för vår familj och är djävulen själv!

HATAR honom för tillfället!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards