kittymjau

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av kittymjau - 25 oktober 2013 20:51

ÄNTLIGEN!!! LOV!!! Jag skulle egentligen haft 2 prov, 2 inlämningsuppgifter och 2 redovisningar men redovisningarna hamnade i kläm med proven så båda redovisningarna blev inställda :D Inlömmningarna gick super :D matteprovet gick super :D Historieprovet gick åt helvete!!! :/ FAN!!! Men jag är ändå nöjd med min insatts :)

Sitter och kollar på idol! Jag koppas på att Kevin vinner men jag tror att Erik gör der för han har massa fjortisar som tänker "om jag röstar på honom kommer han börja gilla mig"... Seriöst! Rösta ut Erik rapp! Folk rösta på honom pga att han är snygg! Jag håller såklart med! Han är sjukt snygg men idol är fan ingen modelltävling!!!
Han sjunger inte bra! Folk röstar på honom pga hans utseende!

Kevin är den rätta vinnaren punkt slut!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards