kittymjau

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av kittymjau - 21 oktober 2013 21:44

Har haft det liiite jobbig på sistone...

*Killen jag gillar ha flickvän...

*Min killkompis gillar först min tjejkompis sen gör han slut med henne och börjar gilla mig, jag nekar honom och nu gillar han den nya tjejen i klassen...

*Har 2 prov, 3 inlämningsuppgifter och 1 redovisning på fredag...

*Har precis fått tandställning...

*Mina kompisar ignorerar mig på bussen...


Jag behöver en ben & jerry... Men jag tänker att på fredag eftermiddag förtjänar jag en... hmm...... njaaaa... okej.... vi sparar B&J till fredag... men då tar jag godis nu hihi!

Av kittymjau - 21 oktober 2013 21:12

Jag skrev innan om hur jag kände mig och vad som har hänt idag :/

Fick ju reda på att N har flickvän på riktigt (trodde bara min tjejkompis skojade med mig)... Varför  ska just JAG ha sånhär otur!?!?!?!?!?!?!

Gymnasiet suger! Cancer! (jag använder Cancer som en svordom)

Allt är mitt eget fel... Hatar mig själv! Hur fan kan jag låta mig gå och bli kär fast jag lovade mig själv att strunta i killar?!

Tjejer och killar som har flick-/pojkvän blir så sjukt självsäkra så man tror dom flörtar men egentligen är dom bara trevliga :/ Fy vad jag hatar mig själv!

Jag är ful och ingen kommer någonsin att gilla mig!!!!!!


jag är så ensam...

 

Jaja jag hoppas ni har det bra! hoppas ni har det bättre än mig...

Aj!

Av kittymjau - 21 oktober 2013 15:09

Denna känslan... Det känns som när man skar sig på ett papper, såret syns knappt men smärtan är hemsk! Det känns som när man sitter på en resturang och man tror att det är ens mat som kommer men det är personen som sitter bakom en...
Känslan när man vinkar till någon och dom vinkar inte tillbaka!

Denna känslan är så stark och trycker ner mig till botten!
Jag är svag... Jag kommer svimma!
Dom jag brukar umgås med i skolan sitter framför mig på bussen just nu och jag är osynlig...
Hatar dom mig? Är jag för skum för dom? Är jag omogen? Var är det?!

N sitter med dom och idag blev det bekräftat... Han har flickvän! Om jag hade varit i skolan den dagen då samtalsämnet om pojkvän och flickvän kom upp hade jag fått reda på det tidigare och inte låtit mig falla för honom!

Ensamhet... Jag lever i en värld där det bara är jag och allt kretsar kring mig... Hur blev jag såhär? Jag kommer börja gråta när som helst... Vill inte!
Jag ville inte gå in i ett förhållande för att jag var rädd att bli sårad... Men jag lät mig själv bli kär och nu blev jag sårad ändå!
Fuck ALLT!!!

Nu vill jag bara DÖ!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards