kittymjau

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av kittymjau - 20 oktober 2013 22:12

Fan!!!!

Skola imorgon!!! Har inte gjort ett sktit... Har fått rätt så mycket skäll av mina lärare för jag är bland dom sämsta på att lämna in saker i tid -.-' FAN! Jaja min lärare kommer att döda mig :S Jag får väl bara få E i kursen... Jag får väl gå ut med skit betyg!!!

FML!


Jaja... Sen kan Tandställningen dra åt helvete!!! Den gör så man producerar mer saliv än vanligt! Så jävla äckligt! Den gör så att jag inte kan vara i ett förhållande för att jag har hört sånna hemska historier med att folk fastnar och sånt skit :S eller att den man kysser river sin tunga eller liknande...

För typ 6 månader sen ville jag skaffa tungpiercing... Undrar hur många gånger jag hade fastnat i min egen tandställning om jag hade skaffat det...


Fan vad negativ jag är!


Jaja ni får ha det så fucking bra! ;)

Av kittymjau - 20 oktober 2013 18:01

Jag vill också känns kärlek... Känna närhet... Känna dig!
Jag vill att du ska se mig, ta på mig, kyssa mig, krama mig!
Närhet är det enda jag vill ha av dig! Men det känns som att du aldrig ser mig och du kommer aldrig att göra det!
Det känns som att du söker kontakt men bara vill stanna som vänner!

Usch!!! Pallar inte!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards