kittymjau

Alla inlägg under oktober 2013

Av kittymjau - 20 oktober 2013 18:01

Jag vill också känns kärlek... Känna närhet... Känna dig!
Jag vill att du ska se mig, ta på mig, kyssa mig, krama mig!
Närhet är det enda jag vill ha av dig! Men det känns som att du aldrig ser mig och du kommer aldrig att göra det!
Det känns som att du söker kontakt men bara vill stanna som vänner!

Usch!!! Pallar inte!!!

Av kittymjau - 19 oktober 2013 02:02

Snygga killar!!!!!!!

Här är killar jag tycker är RIKTIGT sygga!!! ;*


Ross Lynch   

 

Danny Saucedo   

 

Anton Ewald   

 

Ulrik Munther   

 

Zac Efron   

 


Channing Tatum     

 

 



Av kittymjau - 18 oktober 2013 13:27

Är så sjukt arg, ledsen, besviken, irriterad, trött och sur!!!
Jaa, jag har PMS om ni undrar... Jag umgås med en tjej i klassen som alla undviker och bara för jag umgås med henne så undviker dom mig... Känns det som!!! Blir bara så arg!!! Sitter just nu på bussen och dom jag brukar umgås med sitter på dubbelsätet sidan om mig och totalt ignorerar mig... Jag blir såklart ledsen men jag gör ju inget åt det :/
Jag vill ju bli en i "gänget" eller vad man ska kalla det... Det "gänget" vi umgicks med innan gick på bio igår och dom frågad inte ens om jag ville med... Ingen inser hur ledsen man blir när folk gör så...

Av kittymjau - 17 oktober 2013 15:33

Jag lovade igår att jag skulle skriva om hur det är att ha en pappa som är alkoholist men jag har ett viktigt prov imorgon som jag måste plugga till så vi får spara det inlägget tills imorgon :)
Kram!!! :*

Av kittymjau - 17 oktober 2013 15:31

Jahapp... Då har jag fått tandställning och det gör ont som FAN!!! Plus mensvärk på det!
Min fucking mens är också försenad!!! -.-' jaa mitt liv är ingen höjdare...

Jag kan inte äta choklad heller för det gör alldeles för ont :(
Men nu är jag på väg till frissan :) nu har jag bestämt att jag bara ska klippa topparna :) ska börja platta håret också varje dag :) det är inte så jobbigt att platta det :) man ska bara ha tid!

Nä men vi hörs!

Av kittymjau - 16 oktober 2013 20:52

Som rubriken lyder så var jag hos min psykolog idag... Grät som fan och kände att livet var meningslöst!!!

Vi pratade om min nya klass och min psykolog och jag kom fram till att jag ska umgås med dom i klassen jag vill umgås med! Hon som jag kallat min "tjejkompis" i klassen är bara nån jag umgås med för att inte bli lämnad ensam... Jag känner mig tvingad att umgås med henne för jag "passar inte in" annars -.-

Nä men det har börjat två nya tjejer i klassen och jag ska försöka umgås mer med dom :) Dom verkar vara lite mer som min "typ".


Jag umgås med dom JAG vill umgås med och jag måste börja lyssna på mig själv :) Det har varit väldigt tufft på sistone :/

Jag ska berätta för min "tjejkompis" att jag vill lära känna dom bättre för dom verkar schyssta... Hon har kallat dom fjortisar och korkade och jag tycker det är jävligt respektlöst när dom bara gått i klassen i typ 2 veckor och hon aldrig snackat med dom -.-


Min psykolog frågade mig om jag varit med om något övergrepp eller liknande och jag svarade direkt NEJ och skrattade lite för det har ju inte hänt men sen frågade hon om jag nån gång kännt mig osäker hemma och där var jag lite tveksam.

Min pappa kom hem full ibland men han gjorde ALDRIG något hot mot oss. Det enda min pappa gjorde var att säga massa elaka saker som att jag är korkad, dum, allt är mitt fel och massa andra saker och det är såklart att man känner en osäkerhet hemma...


Om jag känner för det så tror jag att jag kan skriva ett inlägg om hur min pappa är när han är full och hur det var när han och mamma bodde ihop... men jag kan också berätta om vilken härlig pappa han är när han är nykter :) Det inlägget skriver jag imorgon kväll :)



Nä men jag och min psykolog pratade mycket om kärlek och närhet... Alla vill ju känna känslan av att vara kär... Jag skulle vilja det men samtidigt är jag JÄVLIGT rädd för att bli sårad!!! Jag börjar bara gråta av att tänka på att jag är så svag!

Samtidigt tänker jag att jag är för ful för att hitta någon... Många säger "det är insidan som räknas" men FUCK YOU! Om insidan bara räknades så skulle man ju bli kär i sin bästakompis för att om dom inte gillar personen så skulle dom ju inte vilja umgås med han/hon -.- Man måste känna en attraktion!


jaja hoppas bara det blir bättre!

Av kittymjau - 16 oktober 2013 11:36

Gå och dö!!!!!
Min tjejkompis säger "jag vet nått som inte du vet och du kommer aldrig få veta"...
Fatta vad ARG man blir!!!!!!! Hon har sagt att det var någon som sa det till henne... Vafan!!! Jag är rädd att de "gänget" jag umgås med snackar skit bakom min rygg eller något!!!

Jag hoppas det är någon skit sak som inte spelar någon roll!!!!!

Men min tjej"kompis" kan fan gå och brinna och dö i helvetet!!!

Av kittymjau - 15 oktober 2013 12:36

Jahaa... Killen jag gillar har flickvän... Min tjejkompis berättade att han hade sagt det på en orientering i skolan som jag inte var med på...

Ont gör det...

Ovido - Quiz & Flashcards