kittymjau

Alla inlägg under oktober 2013

Av kittymjau - 6 oktober 2013 21:26

Hej!

Igår så var jag och mina 3 bästa kompisar ute och dansade ;) Så jäkla kul vi hade!!!

Det var först tänkt att det bara skulle vara jag och mina tre kompisar MEN så bjuder en av mina kompisar in sin nya kille... blev först liite sur men jag tänker att jag gör kanske likadant när jag skaffar kille...


Det var en fest för alla som var 16 eller äldre och det var så jäkla många snygga killar där... ;) Alla som var där gick på mina kompisars skola så jag kände först att jag inte passade in MEN sen så träffade jag en kille från min klass och jag var så jäkla hyper så jag hälsar på honom med en kram och vi snackar typ knappt i skolan... liiiite awkward men jag kommer säga till honom imorgon att jag hade druckit en öl innan och det är till dels sant bara det att jag delade dne med 3 andra så jag var inte påvärkad :P


Det var också en kille där som går i mina kompisars klass som strular med nästa alla tjejer där!!! Jag kan inte fatta att tjejerna går med på det... Han hade 2 tjejer som hjälpte honom att få strulla genom att knuffa tjejer in i honom så dom fick ögonkontakt med honom och sen var det igång men om han inte hittade någon tjej så strulade han med de tjejerna som hjälpte honom SAMTIDIGT! alltså han strulade med två tjejr samtidigt utan att ens behöva "kämpa" för det... Alla killars dröm eller ;)

Han är snygg och så men om en tjej hade gjort så som han skulle hon varit en slampa!

Men samtidigt så vill en del av mig strula med honom för han måste ju fan vara bra på det om alla tjejer är efter honom eller hur? ;P haha!

Av kittymjau - 5 oktober 2013 00:25

Jag går första året på gymnasiet och innan jag började där så sa jag att jag inte vill ha en pojkvän. För dom som skaffar pojkvän på gymnasiet oftast failar i skolan -.-

Nä men iaf så var det, det jag lovade mig...


Då ska jag berätta vad som hänt i skolan...

Jag kände ingen från början men jag träffade snabbt en tjejkompis och sen växte bara vår grupp... (detta är en anonym blogg så skriver inga namna och om jag nån gång gör det så är det påhittat).

Det är jag, min tjejkompis och 5 killar...

Min kompis blev tillsammans med en av killarna efter typ 2 veckor... dagen innan dom ska fira en månad tillsammans gör han slut via FACEBOOK -.- Samtidigt som han skypear ped mig...

Nu är han kär i mig... Han har varit mobbad innan och har aldrig haft tjejkompisar förr så de enda tjejerna han känner är mig och min tjejkompis...


Han fick en anonym fråga på ask "är du kär?" han svara "kär är ett starkt ord men jag gillar någon men hon ingnorerar mig"... Jag började ignorera honom för jag blev förbannad på honom för man gör ite slut via facebook!



Det roliga med det hela är att jag sa i det skype-samtalet att jag gillade en annan kille i klassen och sen sa jag att jag inte pallar med killar och jag orkar inte med ett förhållande...

Tror jag måste göra det änu klarare för honom... Jag tänker att han sårade min kompis på facebook då kan jag väl skriva till honom "bara så du vet så gillar inte jag dig"...


Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle friendzonea någon... Trodde jag var den som blev friendzonead :P


jaja hoppas det löser sig...




Den killen jag gillar är med i vår lilla grupp... Han är gullig, rolig, liiite random men det är jag också... :P

Han hoppade av ettan men han började nu istället så han är 96a ;)

Tror han har tjej men vet inte :(

Jag känner en atraktion till han men en annan del säger låt bli och det måste vara den delen av mig som jag lovade att inte skaffa pojkvän på gymnasiet...

Jag vet inte hur man flörtar med killar...


Hur får man en kille att gilla en?

Hur får man en kille att sluta gilla en?


hmmm...

love u all!

Av kittymjau - 4 oktober 2013 21:50

Hej! Jag är en anonym bloggare som bara vill dela med mig av mitt liv :) Jag älskar min familj och mina vänner... Ni kommer märka att jag gnäller mycket men det är bara för att uttrycka mina känslor...

Jag vill vara anonym för jag använder denna bloggen som en dagbok och nån dag kanske jag "avslöjar" vem jag är :)


Jag

Ålder: 16

Bor: Skåne

Fritiden: är med kompisar, fikar, shoppar, bråkar med syskonen!

Favourit tv-serier: HIMYM, Revenge, The mentalist, Simpsons, Family Guy, 2 1/2 men, Devious maids... det finns säkert fler :P


Jaja lite om mig :)

Love u all!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards