kittymjau

Alla inlägg under oktober 2013

Av kittymjau - 12 oktober 2013 16:14

Känns så jäkla bra just nu :)
Jag gav bort min hund till en släkting för jag hade inte tid för honom :/ och igår åkte jag för att se hur han mådde :) han var glad som en liten valp :)
Jag kände då att jag gjorde helt rätt val att ge bort honom :)

Jag sov över hos min släkting och hans fru :) vi kollade på film och hade det riktigt kul och mysigt :) jag brukar inte umgås med dom så mycket men dom är riktigt roliga :) definitivt inte sista gången jag åker dit :)

Nu är jag hos min mormor och myser på soffan :)

Det har varit lugnt och skönt men har sjukt mycket skolarbete som jag inte gjort :S fan!!! Därför är jag stressad!!! Skolan suger! Jag vill jobba och tjäna egna pengar!

Men jag funderar bara på att få typ C för jag orkar inte satsa 100% på skolan :) men jag är nöjd :)

Av kittymjau - 11 oktober 2013 08:38

Greklands mörka århundraden, vem är Tacitus....

Pallar inte!!! Jaja medansde andra pluggar passar jag på att gör ett inlägg ;) hehe


Läraren tror nu att jag jobbar bra ;P haha

Nä men jag borde plugga ska ha prov på detta nästa vecka :P


Ha det gött!

Av kittymjau - 11 oktober 2013 06:48

Snälla låt mig vara!!!
Killen som gillar mig lämnar mig inte ifred! Ibland känns det som han stalkar mig :S han har skickat på snapchat och jag vill inte öppna den för då ser han det och då börja den fucking konversationen -.- fuck...

Vissa av er har kanske varit med om att någon är kär i er men inte en bra kompis!
Han och jag var riktigt bra kompisar men jag kan inte umgås med honom för jag tänker hela tiden på att han gillar mig -.-'

Jag önskar att jag gillade honom men jag känner inte det minsta attraherad! Usch!!!

Ville bara gnälla av mig!
Puss puss hejdå! :*

Av kittymjau - 11 oktober 2013 06:31

Godmorgon alla!
Är så sjukt trött -.-' morgonen började inte bra heller... Min buss går 06:05 och jag behöver då gå senast 06:55... Jag vaknade 05:45 och får värsta paniken!!!
Jag blir klar 06:59 och jag ber till mamma att köra ner mig och det gör hon! Sen berättar hon något riktigt hemskt!!!!!
Min lillasyster som är 13år hade kommit ner under natten och berättat att hon skurit sig själv med vilje... Hon och hennes kompisar hade suttit på lektionen med en sax och gjort det.
Jag fick inte säga till min syster att jag visst för mamma visste inte om hon fick berätta eller inte...
Bra start på dagen -.-

Mamma frågade henne om hon var deprimerad och ville ha hjälp men hon sa bara nej...
Mammas lösning på det hela är att förbjuda henne att umgås med de där kompisarna och jag håller med henne!

Hennes kompisar är sånna som snor sprit från deras föräldrars! När min syster skulle ha en liten fest när hon fyllde 13 så var första frågan från dom "blir det dricka?"
-.-

Jag hatar min systers beteende och hennes kompisars också! -.-'

YEEEY den andra bussen är försenad -.-'

Känner på mig att detta kommer bli en bra dag...

Av kittymjau - 10 oktober 2013 15:24

Vem vill älska mig?! Vilken kille ser något i mig!!!! Jag är ful... Jag tycker att jag har en vacker personlighet men det spelar ingen roll när man ser ut som fan!!!
Dagens samhälle går bara på utseende!
Jag kommer aldrig bli klassad som vacker!!!
Jag är inte den smartaste heller! Ingen kommer någonsin se något bra i mig!

Jag vet redan nu att jag kommer dö ensam! Ingen kommer se mig som attraktiv!
Varför kan jag inte lika bra dö nu då?!?!?

Jag är väldigt deprimerad men när jag är med kompisar och familj klistrar jag på ett falskt leende...
På senaste tiden har mamma sagt att jag ler mycket och är mycket mer positiv... Men egentligen så är det bara en roll i mitt liv!

Jag försöker innse vad som är så fullt med mig?!
Många säger att jag är söt men är det bara för att starka en ful lite flickas självförtroende?!

Pallar inte! Vill bara dö!!!

Av kittymjau - 10 oktober 2013 14:27

Jag skrev i mitt förra inlägg att jag hatar spanska... Alltså det är inte spanskan jag hatar utan eleverna jag går med -.-'
Jag försöker plugga så mycket jag kan så jag kan komma ifrån de där idioterna!!!
Hatar killar! Efterblivna är vad de är! (Jag är inte homosexuell)

Jag har pratat med min spanskalärare om att det är jobbigt i klassen och hon säger att hon förstår mig :)
Hon är den enda läraren jag har öppnar mig för :) har berättat om att min pappa är alkoholist och hon sa att hon är tackasam att jag berättade :)

Hon är min favorit lärare och hon förstår mig :)

-.-

Av kittymjau - 10 oktober 2013 14:13

Killarna på min spanska är jobbiga!!! Jag är ensam tjej med 8 killar -.- sitter och visar varandra porr och bryr sig inte om lektionen! Jag bryr mig inte om att de kollar på porr men SNÄLLA inte på lektionen!!!
Hatar spanskan!!! Jaja har iaf slutat nu!

N

Av kittymjau - 10 oktober 2013 13:23

Jag gillar dig!
Önskar att du visste det! Önskar att du bara visste hur mycket jag gillar att umgås med dig!!!
Men jag vill inte säga det till dig! Jag önskar att du bara visste och behandlade mig så som du känner för mig! Om du inte är intresserad ignorera mig då!!! Om du gillar mig visa det!
Usch! Hatar dig men kan inte släppa dig!

Ovido - Quiz & Flashcards