kittymjau

Alla inlägg under oktober 2013

Av kittymjau - 10 oktober 2013 13:19

"Sånt är livet"... Ska dom orden lösa allt i mitt liv?
Det har börjat 2 nya tjejer i vår klass och jag hatar dom!!!
Dom hänger över N (killen jag gillar) och flörtar som fan med han!
Jag gick precis i 1 miljon bitar inombords!!!!
Mina negativa tankar håller på att ta kol på mig!!!!
Jag vet inrest inne att N kommer aldrig bli min och jag kan lika bra ge upp!!!!!

Spanska om 2 min.... En del av mig funderar på att skolka den!!!!

Av kittymjau - 9 oktober 2013 21:50

Allt är ditt fel! varför ska du vara så snygg, rolig, charmig, gullig, söt, attraherande, smart...


Fan vad jag hatar dig!!! Du är den killen som alla tjejer faller för :( FAN!!! Hatar dig!!! Och det värsta är att du inte känner det samma för mig!!!


Jag trodde först att jag skulle hata mig själv för att bli kär i dig men FAN allt är ditt fel!!!



En del av mig skulle göra allt för att få dig men en annan och starkare del säger låt han vara... han är inte intresserad!!!! Fyfan vilken jobbig känsla!!!!

Hatar mig själv och jag hatar dig!!! vill bara krama dig men samtidigt slå till dig... FAN!!!

Helvete! :(


Jag är kär... Fuck

Av kittymjau - 9 oktober 2013 18:52

Fan ta ALLT!

Killen i min klass som gillar mig skickade på snapchat innan -.- Han skrev först "hatar rycktet som går" jag svarade med ett "?" han bara "Folk säger att vi är tillsammans"!

VAFAN tänkte jag direkt.... Jag skrev bara "WTF!?" och sen skrev han att en tjej i klassen sa något om det... ( btw hon är en bitch)


Jag hoppas att han överdriver!!! Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja bli tillsammans med han!!! Ärligt talat ser jag honom som ÄCKLIG!!!

Pratade med min tjejkompis och hon berättade om hur det var att vara tillsammans med honom och hon sa att han är en jäkla kåtbock! Hon tänkte ha sex med honom på deras 1 månaders dag men han gjorde slut dagen innan :P haha rätt åt honom!!!

Hon berättade att han helatiden pratade om sex... Jag blir bara äcklad av att han kanske tänker på mig i sin lilla fantasi :S USCH!!!

Pallar inte!!!!


Ska prata med min tjejkompis imorgon om hon hört några ryckten :S


Killen var en riktigt bra kompis men han kan inte vara det längre! Jag kan inte äns umgås med honom utan att tänka på att han gillar mig :S


Min kompis vill att jag ska låtasas ha en kille utanför skolan för då låter han kanske mig vara men jag ska fan  inte sjunka till så låg nivå -.-

plus att jag gillar N i klassen och jag kan ju inte säga till en person att jag är singel och till en annan att jag har kille...


Det var ett misstag att bli kompis med han och det var ett misstag för min kompis att ha ett förhållande med honom...


Det kanske var ett stort misstag att börja på den skolan...? Funderar på att byta skola men denna skolan har så jäkligt bra schema, bra lärare och lite läxor...


Jag var inte i skolan idag pga att jag drog ut en tand igår och jag hade så ont efteråt att jag inte kunde sova :( Missade skolfotograferingen :/


Jaja är på dåligt humör just nu... pms? ska ha mens nästa vecka så kanske det...

jaja hoppas ni har det bättre än mig :*

Av kittymjau - 8 oktober 2013 16:15

Tredje tanden är utdragen! Yey! Har bara så jäkla ont i käken nu!

Det är ungefär som mens! Det blöder som fan den första dagen... Sen ska man gå runt med en fucking bomullstuss i munnen och med risken att det kan börja blöda så måste man gå runt med bommulstussar i väskan!

Vi kanske inte borde tala om hur ont det gör när bedövningen slutat värka :S
USCH!!!!

Av kittymjau - 8 oktober 2013 14:54

Börjar tro att tjejer och killar inte kan vara kompisar utan att någon av dom vill mer!

Som killen som gillar mig nu... Han var först bara kompis med min tjejkompis men sen blev dom tillsammans och sen blev han och jag kompisar men då gör han slut med min tjejkompis för att han gillar mig :S

Samma sak med killen jag gillar- N (som jag valt att kalla honom här på bloggen) ser mig bara som kompis men jag gillar honom!

Jag är kompis med en annan kille som går i klassen och han berättade för min tjejkompis att han tyckte jag var söt och på något sätt gillade mig -.-
Tjejer och killar kan nog inte vara vänner för en av dom vill alltid mer!
Eller ibland båda av dom men då är det kärlek!

Såg det i min förra klass också! Det var en tjej som alltid hade killar runt sig men när hon skaffade en kille från en annan skola slutade killarna umgås med henne... Ungefär som att dom tänkt "jahapp då var det kört"...

Lite tragiskt faktiskt!

Av kittymjau - 8 oktober 2013 14:04

Shiiiiiit!!!! Jag startade denna bloggen i fredags och har haft 32 besökare och 226 sidvisningar :O :D
Jag startade denna bloggen för att jag skulle ha den som typ en dagbok och jag kunde vara anonym :) hade ingen avsikt om att den skulle bli populär :P

Visst jag har inte flera tusen läsare som typ Kissie men jag är förvånad över detta :P

Lovar att jag ska blogga mer om ni tycker denna bloggen är bra :)

Ha det super :*

Av kittymjau - 8 oktober 2013 13:56

HEJ!!!
Sitter just nu och väntar på min tid hos tandläkare klockan 15:00 -.-'
Jaja jag är i tid iaf ;P

Såg en riktigt snygg kille i väntrummet ;) Sebastian hette han :P han går hos samma tandsköterska som mig xP
Ville börja snacka med honom men tyckte det var pinsamt :S
Varför är det så? Varför är svenskar så blyga och varför ses det som onormalt att småprata på bussen med en främling!
Jag älskar att prata med främlingar :) tycker det är hur trevligt som helst :)

Tycker FAN att vi svenskar måste lära oss att vara mer sociala!
Om jag får säga det så är de TYPISKT svenskt beteende! Tänker börja bli trevlig mot folk!

Min pappa träffade sin flickvän medans han väntade på tåget och dom småpratade lite om politik och sånt :)

Hoppas ni har en fortsatt bra dag :*

Av kittymjau - 7 oktober 2013 20:48

Då ska man sova... ska upp tidigt imorgon...

Men ska först se film :D BRAD PITT!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

 Vilken tjej tycker INTE att Brad Pitt är snygg ;D haha men ska iaf kolla på filmen Seven som är en av mina absoluta favorit filmer :D

Många diskutioner och åsikter som kommer upp kring den filmen :D

Men sov gott alla!!! :*

Ovido - Quiz & Flashcards